دفاع مقدس « ما می توانیم» را در کشور نهادینه کرد


دفاع مقدس « ما می توانیم» را در کشور نهادینه کرد

ساری- رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه دفاع مقدس «ما می توانیم» را در کشور نهادینه کرد، گفت: کشور روی ریل پیشرفت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن کارگر پیش ازظهر پنجشنبه در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اظهار اینکه اگر موفق نبودیم دشمن این قدر فشار به کشور نمی‌کرد، افزود: دشمن می‌داند جمهوری اسلامی تحریم‌های کمرشکن را پشت سرگذاشته است به رغم آنکه هیچ کشوری تاکنون نظیر ایران تحریم و تهدید نشده است.

وی با اظهار اینکه جمهوری اسلامی همواره درپی صلح بود اما جنگ بر ما تحمیل شد، بر ضرورت جهاد تبیین تاکید کردو گفت: باید ارزش‌ها و حقایق دفاع مقدس را برای جامعه تبیین کنیم.

وی با عنوان اینکه در قبل از انقلاب شاهد حضور ۴۰ تا ۶۰ هزار مستشار خارجی و آمریکایی در کشور بودیم، گفت: با پیروزی انقلاب اسلام شاهد استقلال و خودکفایی کشور شدیم و پای این مستشاران حذف شد.

سردار کارگر با بیان اینکه ایران اسلامی در بدو پیروزی انقلاب و دفاع مقدس سیم خاردار را از خارج وارد می‌کرد، افزود: امروز به جایی رسیدیم که موشک و پهباد صادر می‌کنیم و اخیراً روسیه از ایران پهباد خریداری کرده است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران یادآور شد: در حال حاضر جمهوری اسلامی قطب پزشکی منطقه به شمار می‌رود و در حوزه‌های مختلف به پیشرفت‌های زیادی دست یافته است.

وی با اظهار اینکه در دفاع مقدس «ما می توانیم» را یاد گرفتیم، گفت: جمهوری اسلامی در آینده بسیار درخشان می‌شود و روی ریل ترقی و پیشرفت قرار دارد.

وی بابیان اینکه دفاع مقدس را باید ازمدارس و مهدکودک‌ها آموزش دهیم، بر لزوم انتقال ارزش‌های آن در جامعه تاکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید