تمرکز امروز دشمن بر جنگ ترکیبی است


تمرکز امروز دشمن بر جنگ ترکیبی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ دوم حسن مفخمی نیرو‌های مسلح را مسئول و متولی برقراری امنیت ملی و عمومی دانست و گفت: متولی اصلی امنیت عمومی دستگاه انتظامی است. وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به پشتوانه مردم سعی در برقراری...

تمرکز امروز دشمن بر جنگ ترکیبی استبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ دوم حسن مفخمی نیرو‌های مسلح را مسئول و متولی برقراری امنیت ملی و عمومی دانست و گفت: متولی اصلی امنیت عمومی دستگاه انتظامی است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به پشتوانه مردم سعی در برقراری نظم و امنیت دارد، افزود: افتخار ما در نظام جمهوری اسلامی این است که پلیس، پلیس مردمی است و مردم بزرگ ترین پشتوانه ما هستند، پلیس همواره در تلاش برای برقراری امنیت و نظم در جامعه است.

رئیس پلیس امنیت عمومی فراجا اضافه کرد: دشمن اکنون بر جنگ ترکیبی با ابعاد شناختی، فکری و فرهنگی تمرکز کرده است و چالش اصلی پیش‌رو فضاسازی توسط رسانه و فضای مجازی دشمن است که اگر درست عمل نکنیم غافلگیر می‌شویم.

وی بر تلاش ویژه در حوزه‌های فرهنگی و ارزش‌های جامعه تاکید کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی‌های ساختاری و آموزشی در جهت آگاه‌سازی جامعه هدف گام برداریم.

مفخمی گفت: برنامه‌ریزی در حوزه امنیت عمومی مستلزم همراهی مردم با دستگاه انتظامی است تا موضوعات زودتر پیش‌بینی و پیشگیری شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟