خسروی وفا:جامعه ورزش ،جز سالم ترین و مظلوم ترین جامعه به شمار می رود


خسروی وفا:جامعه ورزش ،جز سالم ترین و مظلوم ترین جامعه به شمار می رود

رییس کمیته ملی المپیک گفت: جامعه ورزش ،جامعه سالم و جز مظلوم ترین ها است و باید تلاش کنیم که با اتحاد و همبستگی ورزش کشور را به هدف نهایی و مقصد اصلی سوق دهیم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و‌جوانان خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک در جلسه مشترک روسای فدراسیون های ورزشی ضمن تبریک هفته وحدت خاطر نشان ساخت: امروز اولین جلسه بعد از برگزاری مجمع کمیته ملی المپیک است و تیم جدید و جوان کمیته ملی المپیک آغاز بکار کرد و یقینا در این مسیر به کمک و‌حمایت تمامی فدراسیون ها نیازمند هستیم.


خسروی وفا حمایت فدراسیون ها را بسیار تاثیر گذار دانست و افزود: اگر فدراسیون ها خوب کار نکنند مطمئنا کمیته ملی المپیک هم در مسیر موفق قرار نخواهد گرفت و با کمک شما فدراسیون ها ، می توان نتایج بهتری کسب کرد.

وی با اشاره به ۵هزار شهید ورزشکار در کشور ابراز داشت: همه ی این شهیدان به فرمان رهبر لبیک گفتند و از جانشان گذشتند و در حال حاضر وظیفه ی همه ی ما است تا با کمک یکدیگر و با اتحاد بتوانیم کشور را به مسیر سربلندی و‌موفقیت هدایت کنیم.


رییس کمیته ملی المپیک در خصوص شرایط کنونی کشور در مواجه با فتنه های دشمنان گفت: جامعه ورزش ،جامعه سالمی است و همواره ورزشکاران تلاش کردند با کسب افتخار افرینی در میادین مختلف پرچم کشورمان را به اهتزاز در بیاورند .


خسروی وفا با اشاره به ۲۴مهر ماه روز ملی پارالمپیک تصریح کرد: بزرگترین رویداد ورزشی جهان با حضور ۷۰ هزار معلول همانند سالهای گذشته در روز ملی دارلمپیک برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آیا رابطه دهانی از نظر اهل سنت جایز است؟