انواع دوربین مداربسته دید در شب


چکیده : با انواع دوربین های دید در شب آشنا شوید: برای خرید بهترین دوربین دید در شب، شناخت انواع این دوربین ها بسیار مهم است؛ تکنولوژی ساخت این دوربین ها قابلیت های بیشتری به آنها می دهد و قابلیت های آنها را افزایش می دهد، انواع دوربین های دید...

چکیده : با انواع دوربین های دید در شب آشنا شوید: برای خرید بهترین دوربین دید در شب، شناخت انواع این دوربین ها بسیار مهم است؛ تکنولوژی ساخت این دوربین ها قابلیت های بیشتری به آنها می دهد و قابلیت های آنها را افزایش می دهد، انواع دوربین های دید در شب در یکی از دسته بندی های زیر قرار می گیرند:

با انواع دوربین های دید در شب آشنا شوید: برای خرید بهترین دوربین دید در شب، شناخت انواع این دوربین ها بسیار مهم است؛ تکنولوژی ساخت این دوربین ها قابلیت های بیشتری به آنها می دهد و قابلیت های آنها را افزایش می دهد، انواع دوربین های دید در شب در یکی از دسته بندی های زیر قرار می گیرند:

انواع دوربین مداربسته دید در شب

دوربین دید در شب IR

دوربین مداربسته دید در شب با ال ای دی های مادون قرمز روشن می شوند و با نورپردازی محیط در تاریکی مطلق، قابلیت ضبط تصاویر را فراهم می کنند. مادون قرمز توانایی تشخیص رنگ ها را برای این دوربین از بین می برد. به همین دلیل این نوع دوربین دید در شب تصاویر سیاه و سفید ارائه می دهد.

دوربین مداربسته دید در شب Starlight

وجود تکنولوژی Starlight در برخی از دوربین های مداربسته امکان ثبت تصاویر رنگی در شب و یا در شرایط کم نور را فراهم می کند.این دوربین ها به دلیل ثبت تصاویر رنگی کیفیت تصویر بالاتر و قیمت بالاتری دارند، دوربین مداربسته Starlight Night Vision بر اساس میزان نور محیط، تصاویر رنگی و سیاه و سفید می گیرد.

دوربین های مداربسته دید در شب EXIR

در این نوع دوربین های دید در شب از فناوری EXIR استفاده شده است. با استفاده از این تابع یک الگوی نور مستطیل شکل با گستردگی یکنواخت در محیط ایجاد می شود. در ساخت برخی از دوربین های مداربسته HD از این فناوری برای ایجاد تصاویر استفاده می شود. کیفیت تصویر در شب این دوربین بسیار بهتر از دوربین دید در شب IR است. تصاویر ثبت شده با این دوربین ها نیز سیاه و سفید هستند.

دوربین های مدار بسته دید در شب ColorVu

در ساخت برخی از دوربین های مداربسته دید در شب از فناوری ColorVu استفاده شده است، این دوربین ها تصاویر رنگی بسیار باکیفیتی مانند تصاویر گرفته شده در روز ثبت می کنند. این دوربین ها با تصاویر باکیفیتی که ارائه می دهند، 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته افراد و اموالشان را زیر نظر دارند و امنیت خوبی برای آنها فراهم می کنند.

انواع دوربین مداربسته دید در شب

زمان خرید دوربین مداربسته به چه عواملی توجه کنیم؟

اگر به دنبال بهترین دوربین امنیتی دید در شب هستید، باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. به این ترتیب خرید مطمئنی خواهید داشت. تمرکز بر ویژگی هایی مانند برند، کیفیت تصویر دوربین، نوع لنز و غیره. خیلی مهم است. توجه به نکات زیر باعث خرید با اطمینان بالا می شود:

  • برند دوربین مداربسته: برای خرید دوربین مداربسته از بین برندهایی که کیفیت و کارایی عالی و قابل قبولی دارند انتخاب خود را انجام دهید. برندهای مترفقه گزینه خوبی برای خرید نخواهند بود، پیشنهاد ما به شما خرید دوربین های مداربسته برند اسفیورد است. به نظر ما بهترین دوربین مداربسته دید در شب برند Sfiord است. دوربین های نظارت تصویری بی سیم این برند معتبر تصویری با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهند.
  • کیفیت تصویر دوربین: دوربین های مدار بسته با کیفیت های مختلف موجود و به فروش می رسد. این روی قیمت آنها تاثیر می گذارد. این دوربین ها دارای وضوح تصویر 1 تا 12 مگاپیکسل هستند.
  • لنز دوربین: یکی دیگر از فاکتورهایی که در هنگام خرید دوربین دید در شب باید در نظر گرفت، لنز دوربین است. هر کدام از این لنزها ویژگی خاصی به دوربین اضافه می کنند. بر اساس نوع کاربردی که دوربین برای شما دارد، نوع لنز را انتخاب کنید.

انواع دوربین مداربسته دید در شب

کلام پایانی

چنانچه برای ایمن سازی محل سکونت، ساختمان اداری یا فروشگاه خود به دنبال بهترین دوربین مداربسته دید در شب هستید، بهتر است با مشاوران متخصص مشورت کرده و خرید خود را از شرکت های معتبر به انجام رسانید. کیانام ارتباط یک نام معتبر و شناخته شده در زمینه فروش، آموزش و راه اندازی کلیه سیستم نظارتی، امنیتی می باشد. این مجموعه تخصصی، نماینده فروش دوربین های مدار بسته بیسیم با برند اسفیورد، که بهترین دوربین مداربسته دید در شب به حساب می آید می باشد. با خرید دوربین مداربسته از کیانام ارتباط، یک خرید ارزان، مطمئن و با کیفیت را تجربه کنید چرا که این مجموعه به منظور رفاه حال خریداران و کسب رضایت خاطر آنان قیمت کلیه محصولات خود را در پایین ترین حد ممکن نگه داشته است.

https://cctvgram.com/

برچسب ها : دوربین مداربسته,دوربین مدار بسته

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس