کلوپ: واکنش‌مان به گل رنجرز عالی بود


کلوپ: واکنش‌مان به گل رنجرز عالی بود

سرمربی تیم فوتبال لیورپول از واکنشی که مردانش به اولین گل بازی خارج از خانه برابر میزبان اسکاتلندی در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نشان دادند ابراز خرسندی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول پس از برد 7 بر یک مردانش در خانه رنجرز اسکاتلند در دیداری که میهمان اسکاتلندی گل اول آن را در دقیقه 17 زده بود، به خبرنگاران گفت: راستش را بخواهید با اینکه تیم‌مان در نیمه دوم بهتر کار کرد، من نیمه اول را هم دوست داشتم. گلی هم خوردیم حاصل یک کار تیمی خوب از سوی حریف بود اما واکنش تیم ما به آن عالی بود. در برخی از دقایق نیمه اول هم فوتبالی استثنایی را به نمایش می‌‌گذاشتیم.

صلاح درباره محمد صلاح ستاره مصری لیورپول که در عرض 5 دقیقه (76 تا 81) هت‌تریک کرد، اظهار داشت: صلاح بازیکنی خارق‌العاده است. همه ما این را می‌دانیم و امروز هم ثابت کرد که چرا خارق‌العاده است.

فیرمینو دیگر بازیکن تأثیرگذار در پیروزی خانگی لیورپولی‌ها بود چرا که دو گل زد. کلوپ در تمجید از ستاره برزیلی تیمش اظهار داشت: فیرمینو بازیکنی است که می‌‌شود به او اعتماد کرد. گلش که بازی را مساوی کرد، عالی بود و البته بسیار مهم. او عملکردی بسیار خوب داشت اما راستش را بخواهید بازیکنی را در تیم‌مان ندیدم که بازی بدی داشته باشد. به همین دلیل واقعاً راضی‌ام. جو ورزشگاه کاملاً به سود رنجرز بود اما ما این را از قبل از بازی هم می‌دانستیم. امشب می‌توانست به ما بسیار سخت‌تر بگذرد اما به لطف بازی خوبی که ارائه کردیم و استفاده از تمام پتانسیل‌مان به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم.

لیورپول با کسب پیروزی در گلاسکو 9 امتیازی شد و اکنون با کسب یک امتیاز دیگر از دو بازی بعدی‌اش می‌تواند بعد از ناپولی 12 امتیازی به عنوان دومین تیم گروه A‌ صعود کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر