از استقلالی بودنم خجالت کشیدم/ حمله تند سیاوش یزدانی به ساپنیتو


از استقلالی بودنم خجالت کشیدم/ حمله تند سیاوش یزدانی به ساپنیتو

سیاوش یزدانی ظهر امروز با انتشار توییتی، به برگزاری جشن تولد ساپینتو اعتراض کرد.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد با توییتی که سیاوش یزدانی ظهر امروز به اشتراک گذاشت، بازگشت او به ترکیب تیم در روزهای پیش رو، ممکن نباشد چرا که او به صورت کاملا مستقیم و با متنی تند و تیز، از سرمربی تیمش به انتقاد پرداخت.

یزدانی را می توان یکی از بدشانس ترین بازیکنان فوتبال ایران نامید. بازیکنی که در لیگ بیست و یکم عملکرد بسیار خوبی داشت و حتی به تیم ملی نیز دعوت شد اما به یکباره داستان اعزام او به خدمت سربازی پیش آمد و در میانه های فصل، از جمع آبی ها جدا شد.

او دوران خدمت سربازی خود را در ملوان گذراند اما حتی یک دقیقه هم برای این تیم به میدان نرفت و در نهایت با استفاده از قانون کفالت، توانست با پشت سر گذاشتن چند ماه، از سربازی معاف شود و در ابتدای فصل نیز به استقلال بازگشت اما هیچ گاه در هشت هفته سپری شده، توسط ساپینتو به کار گرفته نشد.

2 روز پیش بود که ریکاردو ساپینتو 50 ساله شد و آبی ها برای برگزاری جشن تولد او، علاوه بر لباسی که با شماره 50 برای سرمربی پرتغالی استقلال تدارک دیده بودند، یک کیک را نیز به محل برگزاری تمرین تیم برده تا تولد وی را تبریک بگویند.

از استقلالی بودنم خجالت کشیدم/ حمله تند سیاوش یزدانی به ساپنیتواین تصویری از جشن تولد ساپینتو در حاشیه تمرین 2 روز پیش استقلال است که انتقاداتی را هم از آبی‌ها به وجود آورد. جایی که بازیکنان، صورت سرمربی تیمشان را کیک مالی کرده اند.

ویدیویی از جشن کوتاه استقلالی ها در صفحه اینستاگرام ساپینتو منتشر شد که بازتاب هایی را نیز در پی داشت. در این کلیپ کوتاه و در شرایطی که سرمربی آبی ها لباس خود را نیز از تن درآورده، توسط عوامل تیم و چند نفر از بازیکنان مانند سیدحسین حسینی، رضا میرزایی، امیرعلی صادقی و... محاصره شده و آنها طبق رسم برگزاری جشن های تولد، صورت ساپینتو را در کیک کوبیدند.

در شرایطی که رسانه رسمی استقلال تصاویر این جشن کوچک را منتشر نکرد، خود ساپینتو بود که ویدیوی این لحظات را استوری کرد که با حاشیه هایی نیز همراه بود. اما مهمترین واکنش را مدافع آبی ها به این موضوع داشت که او کلمات تندی را علیه سرمربی تیمش به کار برد و از ساپینتو با لفظ "تولد ندیده" یاد کرده است.

از استقلالی بودنم خجالت کشیدم/ حمله تند سیاوش یزدانی به ساپنیتو

یزدانی در این توییت اعلام کرده بابت برگزاری تولد ساپینتو، از استقلالی بودنش خجالت کشیده است. بازیکنی که در هفته های گذشته برای تیمش بازی نکرد و شاید این توییت، عواقبی هم برای وی در پی داشته باشد و او نیز به کمیته انضباطی باشگاه احضار شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی