و این بار پی‌اس‌جی گیت:/ رسوایی بزرگ در PSG؛ پول دادند امباپه فحش بخورد!


و این بار پی‌اس‌جی گیت:/ رسوایی بزرگ در PSG؛ پول دادند امباپه فحش بخورد!

مدیران پاری سن ژرمن برای حمله به ستاره های این تیم با یک گروه ساخت حساب های جعلی قرارداد بسته اند.

به گزارش "ورزش سه"، تا امروز حتی یک روز هم در باشگاه پاری سن ژرمن آرامش و ثبات وجود نداشته است. صرف نظر از اینکه این تیم در مسابقات خود پیروز شده یا باخته، همیشه اخبارهایی جنجالی از پارک دو پرنس مخابره شده است. حالا رسوایی جدیدی برای باشگاه پاری سن ژرمن رخ داده و حواشی این تیم روز به روز در حال افزایش است.

به گزارش رسانه های فرانسوی، مدیران این تیم حساب‌هایی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده اند تا بازیکنان خود را تحت فشار قرار داده و به آنها حمله کنند. در این میان کیلیان امباپه که اخیرا به دلیل تمایل برای ترک باشگاه در ژانویه خبرساز شده، بیشتر از همه مورد انتقاد قرار گرفته است.

و این بار پی‌اس‌جی گیت:/ رسوایی بزرگ در PSG؛ پول دادند امباپه فحش بخورد!

به نظر می رسد مدیران پاری سن ژرمن با یک آژانس خارجی به توافق رسیده اند تا آنها گروهی از حساب‌های جعلی در توییتر ساخته و به برخی از شخصیت‌های باشگاه از جمله بازیکنانی مانند کیلیان امباپه، حمله کنند. این ستاره فرانسوی و بزرگ ابتدا تصمیم گرفته بود فصل گذشته پاری سن ژرمن را ترک کرده و راهی رئال مادرید شود و در همان مقطع به شدت توسط همین گروه مورد حمله قرار گرفته بود.

جالب اینجاست یک بار دیگر شایعاتی در مورد احتمال جدایی کیلیان امباپه شنیده شده و احتمالا باز هم او مورد هجوم قرار خواهد گرفت. این گزارشی 50 صفحه‌ای، نشان می‌دهد که باشگاه در ازای استخدام یک کمپین توهین و تهمت در شبکه‌های اجتماعی بین سال‌های 2018 تا 2020 مبالغی را پرداخت کرده و چند نفر از جمله کیلیان امباپه را هدف قرار داده بود.

این برنامه بیش از همه حول یک حساب توییتر پربیننده با تقریبا 10 هزار دنبال کنندهPanameSquad قرار داشته و از این طریق بازیکنان را تحت فشار گذاشته است. این نشریه سندی از جزئیات فعالیت های این حساب برای پاری سن ژرمن در فصل 2018-2019 در اختیار دارد. آنها خواستار محرمانه بودن فعالیت شده و درخواست کردند ماهیت دقیق کار فاش نشود.

و این بار پی‌اس‌جی گیت:/ رسوایی بزرگ در PSG؛ پول دادند امباپه فحش بخورد!

البته پاری سن ژرمن با انتشار متنی در RMC Sport این خبر را تکذیب کرد و گفت: "باشگاه هرگز آژانسی را برای آسیب رساندن به شخص یا گروهی استخدام نکرده است." همچنین در ادامه پاری سن ژرمن مدعی شد که سال گذشته را صرف تمدید قرارداد با امباپه و ثبت بزرگ ترین قرارداد در ورزشی جهان با مشارکت رئیس جمهور فرانسه یعنی امانوئل مکرون کرده و چطور ممکن است همزمان به دنبال تخریب این بازیکن باشد؟

اما در اسناد آمده که این گروه مستقیما زیر نظر ژان مارسیال ریبس که در آن زمان مدیر بخش ارتباطات باشگاه بود، فعالیت داشته است. تحقیقات مشابهی با پرونده Barcagate در این رابطه در حال صورت گرفتن است. در آن مقطع نیز مدیران بارسلونا برای تحت فشار گذاشتن ستاره های این تیم از حساب‌های جعلی برای انجام موارد مشابه استفاده شده است.

در آن مقطع حساب‌های جعلی برای بی‌اعتبار کردن هوادارانی که از نیمار تعریف می کردند، استفاده شد و به شدت نیز جنجالی شد. ستاره های بارسلونا به این دلیل رابطه بسیار بدی با جوزپ بارتومئو، رئیس وقت باشگاه پیدا کرده و به صورت علنی با او درگیر شدند. بسیاری این اقدامات باشگاه را سرآغاز دوران افت بارسلونا در سال های اخیر می دانند و ممکن است چنین سرنوشتی در آینده در انتظار پاری سن ژرمن نیز باشد.

و این بار پی‌اس‌جی گیت:/ رسوایی بزرگ در PSG؛ پول دادند امباپه فحش بخورد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر