رسمی: داور جدال رئال مادرید- بارسلونا انتخاب شد


رسمی: داور جدال رئال مادرید- بارسلونا انتخاب شد

سانچز مارتینز به عنوان داور ال کلاسیکو انتخاب شد و هرناندز هرناندز مسئول اتاق VAR خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، هفته پرهیجان لیگ قهرمانان شب گذشته به اتمام رسید و حالا هواداران فوتبال در سراسر دنیا در انتظار دیدار ال کلاسیکوی یکشنبه شب بین رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو هستند. سانچز مارتینز هفته بعد برای ششمین بار در تاریخ ال کلاسیکو را قضاوت خواهد کرد. در پنج تجربه قبلی، بارسلونا سه برد به دست آورده و دو پیروزی نیز برای رئال مادرید رقم خورده است. فصل گذشته سانچز مارتینز تقابل دو تیم در ورزشگاه نوکمپ را قضاوت کرد که با پیروزی 1-2 رئال مادرید به پایان رسید.

رسمی: داور جدال رئال مادرید- بارسلونا انتخاب شد

بازی برگشت سوپرکاپ اسپانیا 2017 که رئال مادرید با نتیجه 2-0 پیروز شد، تقابل در لالیگا 18-2017 که بارسلونا 0-3 به برتری رسید، دیدار برگشت کوپا دل ری 2018-19 باز هم با پیروزی 0-3 بارسا و البته برد 5-1 کاتالان ها در فصل 19-2018 بود که منجر به اخراج خولن لوپتگی از رئال مادرید شد، از دیگر تجربه های او در ال کلاسیکو بوده است.

اما بیشترین جنجال در مورد انتخاب گروه داوری در مورد هرناندز هرناندز است که مسئول اتاق VAR بوده و به سانچز مارتینز کمک خواهد کرد. این تصمیم هیچ یک از دو تیم بارسلونا و رئال مادرید که یکشنبه آینده در سانتیاگو برنابئو مقابل هم قرار می گیرند را راضی نمی کند. بارسا از این داور بابت عدم اخراج سرخیو راموس، مارسلو یا گرت بیل در سال های اخیر ناراضی بوده و رئال مادرید نیز در ال کلاسیکوی سال 2019 معتقد بود روی رافائل واران خطای پنالتی صورت گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟