در مورد جذب بازیکن حرفم عوض نمی شود؛/ حرف درنیاورید، ما مدعی اصلی قهرمانی نیستیم


در مورد جذب بازیکن حرفم عوض نمی شود؛/ حرف درنیاورید، ما مدعی اصلی قهرمانی نیستیم

پیمان اکبری، سرمربی پیکان، در گفت و گو با ورزش سه تاکید کرد که هدف این تیم حضور در جمع چهار تیم نهایی لیگ برتر والیبال است.

به گزارش "ورزش سه"، پیکان روز گذشته سومین بازی خود در لیگ برتر والیبال مقابل سایپا را با پیروزی پشت سر گذاشت تا به سومین برد پیاپی دست پیدا کند. شاگردان پیمان اکبری در حال حاضر با 9 امتیاز بعد از فولاد سیرجان رتبه دوم جدول را به خود اختصاص داده اند.

پیمان اکبری، سرمربی پیکان در گفت و گو با "ورزش سه" درباره اینکه گفته می شود پیکان یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در این فصل است، گفت: "لطفاً حرف در نیاورید، هدف ما این است که جزو چهار تیم برتر مسابقات باشیم. خدا را شکر در سه هفته گذشته بازی های خوبی را پشت سر گذاشتیم و بچه‌هایمان عملکرد خوبی داشتند و روز به روز شرایط ما بهتر شد. دو، سه بازیکن آسیب دیده هم داریم اما اگر آنها به شرایط بهتری برساند قطعاً عملکرد تیم ما هم بهتر خواهد شد."

اکبری در پاسخ به این سوال که چه تیم هایی را مدعی قهرمانی می داند گفت: "از الان هیچ چیز معلوم نیست و راه ندارد که پیش بینی کرد چون ممکن است هر اتفاقی در این والیبال رخ دهد. اینکه از الان بخواهید بگویید سه، چهار تیم مدعی قهرمانی هستند، نمی شود. هنوز هفته سوم مسابقات است و تیم ها جا نیفتاده اند. تقریبا دو سه هفته دیگر طول می‌کشد تا تیم ها به آن ثبات خودشان برسند چون شرایط باشگاه‌های ما به گونه ای است که قبل از شروع مسابقات بازی‌های تدارکاتی کمتری دارند و دیرتر آماده می شوند. من فکر می کنم که تازه دو سه هفته دیگر تیم ها می توانند عملکرد واقعی خود را نشان دهند."

سرمربی پیکان در مورد سطح فنی لیگ برتر والیبال نیز گفت: "هر سال شرایط خاص خودش را دارد. اتفاقی که افتاده تقریباً دو تیم خوب ما از دور مدعیان خارج شدند. منظور من از خارج شدن این است که مدعی قهرمانی بودند؛ یکی سپاهان اصفهان است که کلاً از لیگ برتر انصراف داد و رفت لیگ یک و یکی هم شهرداری ارومیه که ستاره های زیادی داشت. اما اتفاقی که افتاده این است که بازیکنان آنها در تیم های دیگر پخش شدند.

مثلاً تیم جدیدی که آمده ایفا سرام اردکان است که مهره های خوبی دارد و می شود از آنها به عنوان یکی از جایگزین ها نام برد. خود مشهد هم تیم بسیار خوبی است، بقیه هم سر جای خود هستند و از نظر کیفیتی فکر می‌کنم سطح لیگ پایین نیامده است و می تواند حتی بهتر هم باشد چون بازیکن ها یک سال با تجربه‌تر شده اند و یک سری بازیکن جوان تر هم به چرخه لیگ اضافه شده اند و این می تواند انگیزه متفاوتی برای بازیکن ها و تیم ها در لیگ امسال رقم بزند."

پیمان اکبری در مورد احتمال جذب بازیکن توسط پیکان نیز گفت: "من همان حرفی که قبلاً زده‌ام را باز هم مطرح می‌کنم که ما تا نیم فصل بازیکنی را در اختیار نخواهیم گرفت. داریم به این فکر می‌کنیم که اگر بازیکنی بتواند برای باشگاه های جهان به ما کمک کند جذب کنیم اما در غیر این صورت ممکن است با همین تیم راهی این مسابقات شویم."

اکبری در مورد اینکه آیا احتمال دارد پیکان دوباره ستاره های بزرگی را مثل جام باشگاهای آسیای قبلی به خدمت بگیرد یا خیر نیز گفت: "جام باشگاه های آسیا در سال آینده به این بستگی دارد که ما بتوانیم در لیگ قهرمان شویم. اگر این اتفاق بیفتد ممکن است دوباره یک سیاست جدید در این باره داشته باشیم، یا با گرفتن بازیکن خارجی یا داخلی، فرقی نمی‌کند و بستگی به شرایط دارد؛ از الان نمی‌شود پیش بینی کرد که چه کسی را بگیریم و چه کسی را نگیریم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...