کابوس رفتن لیونل مسی: آمار وحشتناک بارسلونا در اروپا!


کابوس رفتن لیونل مسی: آمار وحشتناک بارسلونا در اروپا!

روزهای تلخ بارسلونا در اروپا ادامه داشته و این تیم اصلا مانند تیم مدعی دو دهه اخیر نیست.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته و در دیداری پرگل و تماشایی، در ورزشگاه نوکمپ به تساوی 3-3 برابر اینتر رضایت داد تا تقریبا دیگر شانسی برای صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان نداشته باشد. بعد از شکست در دیداری جنجالی در سن سیرو برابر نراتزوری، بارسا چاره ای جز کسب پیروزی در این دیدار نداشت و البته شاید در برخی دقایق خوش شانس بود که برای اولین بار در تاریخ در خانه مغلوب حریف ایتالیایی خود نشد. اما به نظر می رسد پرونده بارسلونا در لیگ قهرمانان این فصل نیز بسته شده و این تیم حتی با کسب دو پیروزی در دو دیدار آخر خود نیز شانس چندانی برای رسیدن به دور بعد نخواهد داشت.

کابوس رفتن لیونل مسی: آمار وحشتناک بارسلونا در اروپا!

بارسلونا در 13 دیدار آخر خود لیگ قهرمانان و لیگ اروپا، تنها در سه مسابقه موفق به کسب پیروزی شده، سه بار به تساوی رضایت داده و هفت بار نیز مغلوب شده که این بدترین دوره تاریخ حضور این باشگاه در رقابت های اروپایی بوده است.

بارسلونا در این مدت در کل فقط دو بار دیناموکیف و یک بار ویکتوریا پلژن را مغلوب کرده و در مقابل رقبای قدرتمندتر مانند بایرن مونیخ و اینتر حتی یک بار نیز موفق به کسب پیروزی نشده است. همچنین بارسلونا 17 سال پیاپی با در اختیار داشتن لیونل مسی در ترکیب خود به دور حذفی لیگ قهرمانان صعود کرد و حالا و در دومین سال بعد از جدایی این فوق ستاره آرژانتینی، دوباره در آستانه حضور در لیگ اروپا قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403