دعوای زرگری کلوپ و هامان ادامه دارد!


دعوای زرگری کلوپ و هامان ادامه دارد!

دیتمار هامان، هافبک تیم ملی آلمان در جام جهانی 2002 پاسخ کلوپ در نشست خبری پیش از بازی برابر رنجرز را داد.

به گزارش "ورزش سه" اظهارات دی‌دی هامان، هافبک سابق لیورپول که با این تیم به قهرمانی در چمپیونزلیگ رسیده و با تیم ملی آلمان به نایب‌قهرمانی جام جهانی دست پیدا کرده، بار دیگر به چالش خودش به یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول ادامه داد و این بار هم‌وطنش را به جواب دادن منطقی دعوت کرد!
هامان که پیش از این با اطمینان از رفتن کلوپ صحبت کرده بود و گفته بود:" بالاخره روزی می‌رسد که آنها درباره مربی هم جلسه بگیرند و صحبت کنند. هر چند نمی‌دانم تا رسیدن به آن زمان چقدر وقت باقی مانده"، بعد از این که کلوپ او را در نشست خبری به سخره گرفت، جوابش را داد.
کلوپ در نشست خبری پیش از بازی برابر رنجرز در مورد صحبت‌های هامان به طعنه گفت:" آها، چه عالی. چه منبع درجه‌یکی! کسی که همه جا مورد احترام است".
حالا هامان در شبکه اسکای بار دیگر پاسخ کلوپ را داد و گفت:"این موضوع برای من مهم است: واضح است که در حال حاضر مشکلاتی در لیورپول وجود دارد. کلوپ ممکن است آن را متفاوت ببیند و اگر فکر می‌کند که من حرف بیهوده می‌زنم، باید این را بگوید. من اصلاً با اومشکلی ندارم، شما باید به نظرات یکدیگر احترام بگذارید. به همین دلیل است که من واقعاً متوجه نشدم که دیروز چه گفت."

باید دید مشاجره این دو چهره آلمانی سابق و فعلی لیورپول در نهایت به کجا می‌انجامد.

ویدئو: 261983

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!