لاوروف: غرب با استفاده از روش‌های ترور دیپلماتیک موفق شد قطعنامه ضد روسی سازمان ملل را تصویب کند


لاوروف: غرب با استفاده از روش‌های ترور دیپلماتیک موفق شد   قطعنامه ضد روسی سازمان ملل را تصویب کند

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه اعلام کرد غرب موفق شد با استفاده از روش‌های ترور دیپلماتیک در تصویب قطعنامه ضد روسی مجمع عمومی سازمان ملل درباره عدم به رسمیت شناختن همه پرسی ها در جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک و مناطق خرسون و زاپروژیا به نتیجه برسد.

به گزارش اسپوتنیک، وزیر خارجه روسیه خاطرنشان کرد: " وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: غرب بی‌شرمانه، با پیچاندن دستان و تهدید کشورهای در حال توسعه را به انواع مجازات‌ها از روش‌های ترور دیپلماتیک استفاده کرد. فقط با چنین ارعاب آشکار توانستند به نتیجه برسند. همه ما این به خوبی می فهمیم و این جمله آمریکایی ها که "آنها کسی را متقاعد نمی کنند، همه خودشان رأی می دهند، دروغ است. آنها خودشان نیز این را می دانند".
یادآور می شود مجمع عمومی سازمان ملل متحد دیشب قطعنامه ای را در مورد عدم به رسمیت شناختن همه پرسی در مورد الحاق چهار منطقه جدید به فدراسیون روسیه تصویب کرد. نمایندگان مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تصویب قطعنامه ای رای دادند که همه پرسی قانونی در جمهوری ها و مناطق لوهانسک، دونتسک، زاپوروژیا و خرسون را به رسمیت نمی شناسد که موضوع آن الحاق این مناطق به ترکیب فدراسیون روسیه است.
همه پرسی درباره موضوع الحاق به روسیه از 23 تا 27 سپتامبر در جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین در استان های خرسون و زاپروژیا برگزار شد. در جمهوری خلق دونتسک ، 99.23٪، در جمهوری خلق لوهانسک 98.42٪، در استان خرسون 87.05٪، در استان زاپروژیا 93.11٪از مردم به پیوستن به فدراسیون روسیه رای دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از خوانندگی سگ سخنگو با آهنگ صادق بوقی میگه آو آو آو آو...