خوزستانی‌ها گول نسخه‌های شفابخش دشمنان را نخورده‌اند


خوزستانی‌ها گول نسخه‌های شفابخش دشمنان را نخورده‌اند

اهواز- مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس در بیانیه‌ای اهانت اغتشاشگران به ارزش‌ها را محکوم و تاکید کردند که خوزستانی‌ها گول نسخه‌های شفابخشی که در خارج از مرزها پیچیده می‌شود را نخورده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای اهانت اغتشاشگران به ارزش‌ها را محکوم کردند؛ در این بیانیه آمده است: «یک بار دیگر مردم غیور انقلابی و ولایت مدار استان خوزستان در امتحان فتنه و آشوب و ناامنی‌های دشمن ساخته، سربلند بیرون آمدند و توطئه‌های آنان را نقش بر آب کرده‌اند».

در ادامه این بیانیه آمده است: «مردم شریف استان خوزستان با بصیرت انقلابی، به رغم تمام سختی‌ها و درد و رنج‌هایی که دارند، هیچ گاه امیدشان به کارآمدی و توانایی و ظرفیت‌های انقلاب‌شان را از دست نداده‌اند و تاکنون گول نسخه‌های شفابخشی که در خارج از مرزها پیچیده می‌شود را نخورده‌اند و نخواهند خورد».

در این بیانیه با اشاره به اینکه مقوله حجاب به شکل انحصاری نزد مردم این استان قرن‌هاست در اعماق باورهای دینی و فرهنگی آنان ریشه دوانده و رکن رکین هویت زمان و دختران این استان به حساب می‌آید نه چکمه و چماق رضاخانی توانست چهارقد را از سر زنان بردارد و نه امواج و بادهای پاییزی مسموم این روزها توانست سرسبزی و عفاف دختران ما را زرد و آلوده نماید افزوده است: «چشم و گوش و دل مردم این استان همیشه به قامت رعنا و استوار مقام عظمای ولایت دوخته شده است و فرمایشات معظم له را فصل خطاب می‌دانند».

مجمع نمایندگان استان خوزستان در پایان این بیانیه آورده است: «ضمن تشکر از یکایک مردم نجیب استان، بابت بصیرت و درک انقلابی شما سر تعظیم فرود آورده از خداوند متعال می‌خواهیم ما را خدمتگزارانی لایق برای این مردم قرار دهد».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403