اولین اقدام فدراسیون فوتبال برای جذب حامی مالی


اولین اقدام فدراسیون فوتبال برای جذب حامی مالی

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران دعوت به همکاری می‌نماید.

به گزارش مشرق، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای جذب حامی مالی دعوت به همکاری می‌نماید.

فدراسیون فوتبال در یک فراخوان اعلام کرد:

با توجه به انتخابات ریاست و هیئت رئیسه جدید فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و زمان بسیار محدود پیش‌رو تا برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، این فدراسیون در نظر دارد در راستای استفاده بهینه و حداکثری از ظرفیت‌های درآمدزایی فوتبال ملی و با فراهم نمودن شرایط برابر برای تمامی واجدین شرایط در بهره‌برداری تجاری از فرصت‌های موجود، نسبت به واگذاری تمامی فضاهای سرمایه‌گذاری، درآمدزایی و تبلیغاتی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (به جز فضاهای مرتبط با سازمان لیگ) اقدام نماید. براین‌اساس، از تمامی اشخاص حقوقی و متخصص در این حوزه دعوت می‌گردد، نسبت به ارائه پیشنهادات خود با توجه به شرایط مندرج به شرح ذیل اقدام نمایند:

۱.موضوع فراخوان: واگذاری تمامی فضاهای سرمایه‌گذاری، درآمدزایی و تبلیغاتی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (به جز فضاهای مرتبط با سازمان لیگ)، که تمامی فضاها به تفصیل در فرم شماره یک اسناد مزایده تشریح گردیده است.

۲.زمان و محل دریافت اسناد مزایده: ۱۴۰۱/۷/۲۱ لغایت ۱۴۰۱/۷/۲۷، واحد بازاریابی و تلویزیون فدراسیون.

۳.زمان و محل تسلیم پیشنهادها: آخرین مهلت ارائه اسناد مزایده ساعت ۱۳ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۷/۲۱ است که باید توسط نماینده رسمی شرکت به واحد حراست فدراسیون تحویل گردد.

* ضمناً متقاضیان جهت اخذ اطلاعات تکمیلی در خصوص فراخوان می‌توانند با واحد بازاریابی و تلویزیون فدراسیون با شماره‎‌های ۸۸۶۱۵۰۹۵-۰۲۱ و ۰۹۱۹۰۲۲۸۸۳۱ تماس حاصل نمایند.

منبع: فدراسیون فوتبال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن