17000 جهیزیه به زوجین نوعروس تحت پوشش کمیته امداد اعطا شد


17000 جهیزیه به زوجین نوعروس تحت پوشش کمیته امداد اعطا شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: در آستانه ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) بالغ بر ۱۷ هزار جهیزیه در بین زوجین تحت پوشش کمیته امداد توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید مرتضی بختیاری؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی در آئین توزیع 17 هزار سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد که با مشارکت بنیاد مستضعفان و با حضور سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، آیت‌الله کازرونی رئیس هیئت امنای کمیته امداد و حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت تهران در ساختمان کمیته امداد استان تهران صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) قرار داریم و این مراسم را در آستانه این دو مناسبت بزرگ، شکرگزاریم.

وی با اشاره به توزیع بیش از 17 هزار سری جهیزیه به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تصریح کرد: بنیاد مستضعفان، خیرین و مددکاران سهم بزرگی در این کار مهم دارند و از همه آنها قدردانی می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی گفت: آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب در این سال‌ها تلاش‌های بسیاری را انجام دادند تا به نظام و انقلاب ضربه بزنند اما در این مسیر هیچگاه موفق نبوده‌اند.

بختیاری تصریح کرد: سال 1360 را باید سال بسیار سخت انقلاب اسلامی عنوان کرد به طوری که در آن مقطع 16 هزار شهید تقدیم نظام مقدس اسلامی شد و در آن مقطع جنگ تحمیلی، توطئه بنی صدر و توطئه کردستان را داشتیم که البته مردم، وفاداری خود را به انقلاب و نظام ثابت کردند اما در کل سال 1360 سال بسیار تلخ و سختی برای انقلاب بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به توزیع 17 هزار و 433 سری جهیزیه به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خاطرنشان کرد: اجناس تهیه شده کاملاً تولید داخل بوده و به لحاظ کیفیت نیز شرایط خوبی را دارند ضمن اینکه هیئت امنای کمیته امداد نیز تاکید ویژه‌ای بر استفاده از اقلام داخلی و با کیفیت داشته‌اند که در همین ارتباط به هر زوج 5 قلم کالا با ارزش ریالی 23 میلیون تومان توزیع خواهد شد.

وی درباره نوع اقلام توزیع شده به زوجین تحت پوشش کمیته امداد گفت: تلویزیون، یخچال، گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی، 5 قلم کالایی است که در اختیار زوجین قرار می‌گیرند.

بختیاری ضمن قدردانی از بنیاد مستضعفان، گروههای جهادی، بسیج سازندگی و خیرین تصریح کرد: تلاش شده که در قالب هم‌افزایی در استان‌های مختلف، کارهای مهم و بزرگی رقم بخورد و ان شاءالله تا پایان سال و در مرحله بعدی مجدداً جهیزیه‌ای در اختیار زوجین تحت پوشش امداد قرار خواهد گرفت و اعلام خواهیم کرد زوج جوان تحت پوشش بهزیستی برای دریافت جهیزیه پشت نوبت کمیته امداد نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها