امکان فسخ قرارداد با PSG‌ برای امباپه فراهم می‌شود؟


امکان فسخ قرارداد با PSG‌ برای امباپه فراهم می‌شود؟

در پی گزارش جنجالی یک رسانه فرانسوی، اکنون از فراهم شدن فرصتی برای فسخ یکطرفه قرارداد میان کیلیان امباپه و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن خبرهایی به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از انتشار گزارشی در سایت مدیاپارت فرانسه مبنی بر استخدام یک شرکت رسانه‌ای از سوی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای تخریب وجهه و تهدید کیلیان امباپه در فضای مجازی، اکنون چندین رسانه اروپایی از امکان فسخ یکطرفه قرارداد این مهاجم فرانسوی با باشگاه PSG خبر داده‌اند.

روز گذشته مدیاپارت مدعی شد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در بحبوحه تلاش‌هایش برای نگه داشتن امباپه در پارک دو پرنس در اواخر فصل گذشته، از یک شرکت فعال در حوزه شبکه‌های اجتماعی کمک گرفته است تا با انتشار پیام‌هایی جعلی در شبکه‌های مجازی علیه امباپه او را برای ماندن در PSG تحت فشار قرار دهد. مأموریت این شرکت انتشار پیام‌‌هایی برای تقبیح تصمیم امباپه برای پیوستن به رئال مادرید با زیر سؤال بردن تعهد او نسبت به کشورش یا متهم کردنش به پول‌پرستی و از این قبیل ترفندها بوده است.

پاری‌سن‌ژرمن به هر نحوی بود توانست با امباپه قرارداد سه ساله جدیدی منعقد کند و بابت آن نه تنها بازیکن 23 ساله فرانسوی را به پردرآمدترین بازیکن دنیا تبدیل کرد بلکه متهم شد باج‌های دیگری هم به او داده است که سر و صدای زیادی به راه انداخت. از جمله آنها ملزم شدن باشگاه به مشورت و کسب تکلیف از امباپه برای خرید و فروش بازیکن و عزل و نصب مربیان بوده است. آخرین خبرها حاکی از آن است که امباپه از خلف وعده باشگاه برای عمل به برخی از شروط تعیین شده از سوی او به خصوص در مورد خرید و فروش بازیکن در بازار تابستانی ناراضی است و به همین دلیل امکان دارد که در پایان فصل تصمیم به ترک پارک دو پرنس بگیرد. البته با توجه به قرارداد جدیدی که میان طرفین منعقد شده این کار برای مهاجم سابق موناکو آسان نخواهد بود.

اکنون اما به نظر می‌رسد دری به روی امباپه باز شده است که از طریق آن می‌تواند پاریسی‌ها را ترک کند. طبق گزارش رادیو مونت‌کارلو اگر ادعای مدیاپارت درباره تلاش مخفیانه باشگاه برای تحت فشار گذاشتن امباپه جهت تمدید قراردادش صحت داشته باشد، او می‌تواند به استناد به قانون کار در فرانسه و نقض حقوقش از سوی کارفرما، نسبت به فسخ یکطرفه قراردادش اقدام کند. در واقع این ادعای یک کارشناس مسائل حقوقی مربوط به حقوق کارمند و کارفرما در فرانسه است که در گفت‌و‌گو با شبکه رادیو مونت‌کارلو مطرح شد.

این کارشناس حقوقی عنوان کرد امباپه می‌تواند پرونده را به کمیسیون حقوقی سازمان لیگ فرانسه ببرد و در صورتی که رأی به نفع او صادر شود، نه تنها می‌تواند تمام حقوقش را از باشگاه بگیرد بلکه خواهد توانست بدون هیچ مانعی PSG را ترک کند. فسخ قرارداد امباپه با پاری‌سن‌ژرمن، باشگاه فرانسوی را از حفظ بازیکنی که سال 2017 برای خرید او 180 میلیون یورو هزینه کرد، محروم می‌کند. این احتمال هم وجود دارد که باشگاه قبل از رسیدن ماجرا به چنین سناریویی، با فروش امباپه موافقت کند تا حداقل از نظر مالی متضرر نشود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


از من مپرس