بردیف: با حضور تماشاگران بازیکنان ما تا دقیقه 95 تلاش می‌کردند/ نفت مسجدسلیمان تیمی تهاجمی است


بردیف: با حضور تماشاگران بازیکنان ما تا دقیقه 95 تلاش می‌کردند/ نفت مسجدسلیمان تیمی تهاجمی است

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز حضور یا عدم حضور تماشاگران را برای این تیم تعیین‌کننده دانست و گفت، شاگردانش با حضور هواداران بیشتر تلاش می‌کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از تبریز، قربان بردیف در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: اینکه تیم حریف در دو بازی قبلی خود با تعداد گل زیادی شکست خورده است، چیزی را مشخص نمی‌کند. نفت در چند بازی برتر از رقیب خودش بود که در نهایت شکست خورد. حریف بازیکنان خیلی خوبی در حفظ توپ دارد و مانند همیشه، بازی سخت و خوبی خواهیم داشت.

وی در واکنش به خبرنگاری که مدعی شد نفت مسجدسلیمان پس از دو شکست سنگین دنبال بازی دفاعی در تبریز خواهد بود، تصریح کرد: حریف می‌خواهد توپ را حفظ کند و تمایل به بازی تهاجمی دارد. بازیکنان این تیم به‌خوبی می‌تواند توپ را کنترل کند و اگر بازیکن باتجربه‌تر نفت از موقعیت‌ها استفاده کند، این تیم خطرناک می‌شود. فکر می‌کنم حریف به شکل بازی سابق خود ادامه می‌دهد و برای کنترل توپ و حمله تلاش می‌کند.

سرمربی تراکتور با اشاره به عملکرد شاگردان محمدرضا مهاجری در دیدار با پرسپولیس بیان کرد: نفت تیمی تهاجمی است و مقابل پرسپولیس نیز همین شرایط را داشت. باید ببینیم آنها چه سبکی برای این مسابقه خواهند داشت و باید آن را خنثی کنیم.

بردیف در مورد غایبان تراکتور برای این مسابقه گفت: امیدواریم کاوه رضایی به این مسابقه برسد. تمرینات او تا امروز عمدتاً انفرادی بود و این بازیکن امروز به تیم اضافه می‌شود. یکی دو بازیکن هم مصدومیت‌های جزئی دارند که فکر می‌کنم مشکلی از بابت آنها نداشته باشیم.

وی درباره غیبت تماشاگران در دیدار با نفت MIS خاطرنشان کرد: عدم حضور آنها برای ما خیلی فرق می‌کند. زمانی که تماشاگران به ورزشگاه می‌آمدند، بازیکنان ما تا دقیقه 95 هم تلاش می‌کردند و به موفقیت می‌رسیدند. این موضوع خوشحالی زیادی به هواداران می‌داد، اما فردا حمایت آنها را نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در