ریزش میلیونی فالوورهای زاکربرگ به دلیل یک نقص فنی


ریزش میلیونی فالوورهای زاکربرگ به دلیل یک نقص فنی

موسس فیس بوک به دلیل یک خطای فنی ۱۱۹ میلیون دنبال کننده خود را از دست داد.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا و موسس فیس بوک، نزدیک به ۱۱۹ میلیون دنبال کننده را در حساب رسمی خود در پلت فرم شبکه اجتماعی از دست داد.

اگرچه زاکربرگ اساساً حدود ۱۱۹ میلیون دنبال کننده در این پلتفرم دارد، اما در پروفایل او نشان می‌دهد که فقط ۹ هزار دنبال کننده یا به طور خاص ۹۹۷۴ دنبال کننده وجود دارد که این شرکت تاکنون توضیحی در مورد آن‌ها ارائه نکرده است که ممکن است به نظر یک نقص فنی در این پلتفرم باشد.

حساب زاکربرگ تنها موردی نبوده که تحت تأثیر قرار گرفته است، به گونه‌ای که تعدادی از روزنامه‌های آمریکایی از کاهش قابل توجه تعداد فالوور‌ها شکایت کرده اند.

در همین زمینه، تعدادی از کاربران شبکه اجتماعی فیس بوک در مصر پست‌هایی را در رابطه با کاهش تعداد فالوور‌های خود به ویژه برای افرادی که بیش از ۱۴ هزار فالوور دارند منتشر کرده اند که به گفته برخی از آن‌ها به ۹ هزار فالوور کاهش یافته است. فیسبوک به نوبه خود تاکنون در این مورد اظهار نظری نکرده است.

در حالی که برخی گزارش‌ها این موضوع را به کمپین فیس‌بوک برای حذف حساب‌های جعلی نسبت می‌دهند، فیس‌بوک در صفحه‌های مرکز شفافیت می‌گوید: هدف ما حذف هر چه بیشتر حساب‌های جعلی در فیس‌بوک است، و این شامل حساب‌هایی می‌شود که با اهداف مخرب ایجاد شده‌اند و خط‌مشی‌ها و نمایه‌های شخصی ما را نقض می‌کنند.

منبع: الیوم السابع

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت