برگزاری مزایده دور دوم خودروهای رسوبی در هفته آینده


شرکت‌کنندگان در مزایده می‌توانند از ۲۶ مهرماه به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه و با استفاده از امضاء الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

برگزاری مزایده دور دوم خودروهای رسوبی در هفته آینده

بورس نیوز: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در نظر دارد باقی مانده خودرو‌های خارجی رسوبی را با بهره‌گیری از سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد) به صورت اینترنتی به فروش برساند.

شرکت کنندگان در این مزایده نیز همانند مزایده قبل باید برای ثبت نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه کنند.

برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت به آدرس فوق بوده و ارائـه پیشنـهاد قیمت نـیز از ایـن طـریق انـجام می‌شود، بنابراین همه شرکت‌کنندگان در مزایده می‌توانند از ۲۶ مهرماه به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه و با استفاده از امضاء الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

همچنین داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.

بر اساس اعلام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، بازدید از خودرو‌های مطرح شده، در تمامی ایام هفته حتی روز‌های تعطیل در بازه زمانی تعیین شده (۲۶ مهر تا اول آبان ۱۴۰۱) از ساعت ۸ الی ۱۹ امکانپذیر است.

زمان رمزگشایی مزایده فوق العاده ۵۶۶ خورو‌های خارجی سوم آبان بوده و پیشنهاد‌های ثبت شده در سامانه مزایده الکترونیک رأس ساعت ۱۲ روز سه شنبه (سوم آبان‌ماه) در محل سازمان مرکزی اموال تملیکی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...