در نشست مجریان شبکه پنج چه گذشت؟


در نشست مجریان شبکه پنج چه گذشت؟

مدیر شبکه پنج سیما در دیداری با مدیران و مجریان این شبکه ضمن اشاره به حوادث اخیر در کشور، خطاب به مجریان بر لزوم رفتاری هوشمندانه، صبور و بصیر در فضای مجازی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما در دیداری با مدیران و مجریان این شبکه، ضمن اشاره به حوادث اخیر در کشور، به لزوم رفتاری هوشمندانه، صبور و بصیر در فضای مجازی تأکید کرد و افزود: دشمن سناریوهای متعددی علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی و ترسیم کرده بود که به لطف خدا و تلاش فراوان دلسوزان، نقش برآب شد.

مدیر شبکه تهران گفت: همزمان با شروع اعتراضات و اغتشاشات روزهای گذشته که با بزرگ ‌نمایی گسترده رسانه‌های ضد ایرانی و معاند روبرو شد، راهبرد فشار حداکثری به چهره‌های مشهور در حوزه های مختلف هنری، ورزشی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و... نیز آغاز شد. در این هجمه سنگین رسانه‌ای علیه هنرمندان و افراد مشهور، با وجود همه سختی‌ها، تهدیدها، ارعاب و... اقدامات شما در فضای رسانه ای کشور مایه مباهات و سربلندی ایران عزیزمان شد.

وی به مهمترین ویژگی نا آرامی‌های اخیر که همانا عملیات سنگین رسانه‌ای دشمن بود تأکید کرد و گفت: در اغتشاشات اخیر طراحی رسانه ای دشمن بسیار پرحجم، پیچیده و فریبکارانه بود. در این زمان نقش ما به عنوان رسانه پررنگ‌تر از قبل می‌شود و ما هستیم که باید واقعیت‌های جامعه را در برهه‌های حساس به روش‌های گوناگون برای مردم تصویر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 200 هزار شهید از دین، ناموس و خاک ایران عزیز دفاع کردند تا این سرزمین یکپارچه بماند و بیرق امیرالمومنین (ع) در این کشور برافراشته شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا