واکنش سرعتی‌زن ملی‌پوش به حواشی بازی مشهد


واکنش سرعتی‌زن ملی‌پوش به حواشی بازی مشهد

سرعتی زن تیم والیبال ایفا سرام اردکان گفت: امیدوارم تا هرچه زودتر شرایط حضور هواداران در سالن‌های والیبال محیا شود.

به گزارش "ورزش سه"، هفته سوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه بیستم مهرماه با هفت دیدار در شهرهای گرگان، مریوان، مشهد، تهران، یزد، رفسنجان و آمل پیگیری شد.

علی‌اصغر مجرد بعد از پیروزی تیمش مقابل نیان الکترونیک در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: بازی در برخی لحظات گره خورد و تیم مشهد در ست سوم و چهارم خیلی خوب سرویس زد و تیم ما را دچار مشکل کرد.

وی ادامه داد: به مربیان و بازیکنان این تیم که انصافاً عملکرد خیلی خوبی داشتند تبریک می‌گویم. خیلی از لحظات آنها ما را تحت فشار قرار دادند. تیم ما هم خدا را شکر عملکرد بدی نداشت و روز به روز سعی می‌کنیم بهتر شویم. تلاش‌مان این است که بهترین نتیجه را بگیریم.

مجرد به حواشی پیش آمده در جریان بازی هم اشاره کرد و گفت: با همه بازیکنان مشهد دوست هستیم و رفاقت داریم، اما در زمین مسابقه شرایط متفاوت است و برای پیروزی تیم خودمان تلاش می‌کنیم. مشکل خاصی هم در بازی امروز نبود و تمام تنش‌هایی که در جریان مسابقه پیش آمد کاملاً طبیعی بود.


سرعتی‌زن تیم والیبال ایفاسرام افزود: داوری هیچ مشکلی نداشت. اینگونه نیست که چون ما برنده شده‌ایم من این حرف را بزنم. اگر از بازیکنان نیان الکترونیک هم بپرسید مطمئنم همین صحبت را خواهند کرد.

ملی‌پوش والیبال کشورمان خاطرنشان کرد: من با تیم‌های حریف در این سالن بازی کردم و جو سالن مهران مشهد با حضور هواداران کمک زیادی به تیم میزبان می‌کند. سالن‌های والیبال با حضور هواداران جذاب است و امیدوارم هرچه سریع‌تر راهکاری برای حل این مشکل پیدا شود. مطمئن باشید نیان الکترونیک با حضور هوادارانش قدرت بیشتری پیدا می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید