اهدای «کفتر بلورین» به بهترین برنامه رادیویی


اهدای «کفتر بلورین» به بهترین برنامه رادیویی

رادیو صبا در برنامه «شما و صبا» به بهترین برنامه رادیویی، کفتر بلورین می دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر اکبری، تهیه کننده برنامه رادیویی «شما و صبا» توضیح داد: «شما و صبا» یکی از برنامه های تعاملی این شبکه است که با کمک تعامل با مخاطبان به نظر سنجی درباره برنامه‌های رادیو صبا و مخاطب آن می پردازد. این مجله رادیویی با صفحات متنوع و طنز تلاش می کند به کمک تعامل با مخاطبان فضای شاد و صمیمی ایجاد کند.

وی گفت: «کفتر شیشه‌ای، فرش نارنجی سرزده، چی شد صبایی شد، روایت صبایی و گفتگو با عوامل» از بخش های متنوع این برنامه است.

اکبری در تشریح بخش های مختلف برنامه توضیح داد: «کفتر شیشه‌ای» بخش نظرسنجی این برنامه است. در این نماد شرق طنز معادل سیمرغ بلورین جشنواره ها در رادیو صباست هر هفته به استناد نظرسنجی مخاطبان کفتر شیشه‌ای به یکی از برنامه های رادیو صبا تعلق می گیرد و در کنار آن نیز «صبایی ترین» شنونده انتخاب می شود که صبایی ترین شنونده کسی است که بیشترین پیامک را در طول هفته به رادیو صبا ارسال کرده‌است.

وی ادامه داد: ما در این برنامه در آیتم «فرش نارنجی» به صورت حضوری میزبان یکی از مخاطبان رادیو صبا می شویم که پیامک ها یا تلفن های جالب و شنیدنی داشته یا در این برنامه صبایی ترین شنونده شده است. «سرزده» عنوان آیتم جالب و شنیدنی این برنامه است که گزارشی از پشت صحنه یکی از برنامه های رادیو صبا ارائه می کند و آیتم «چی شد؟ صبایی شد!» به بررسی و مرور تاریخچه یکی از عوامل رادیو صبا می پردازد. همچنین بخش «روایت صبایی» مراحل ساخت یک برنامه رادیویی را روایت می کند.

تهیه کننده «شما و صبا» در پایان خاطرنشان کرد: در این برنامه هر هفته با یکی از عوامل رادیو صبا به گفتگو می پردازیم و گزارشی از برنامه های هفته آینده رادیو صبا به شنوندگان می کنیم. امیدواریم با موفقیت این برنامه کفتر شیشه ای به یکی از جوایز مهم رادیوی تبدیل شود.

۵۵۲۴۵

کد خبر 1683337

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل