میرزایی:‌ در استقلال انتظار از بازیکنان خیلی بالا است/ امیدوارم اشتباهات داوری برای ما کمتر شود


میرزایی:‌ در استقلال انتظار از بازیکنان خیلی بالا است/ امیدوارم اشتباهات داوری برای ما کمتر شود

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت:‌ امیدوارم اشتباهات داوری برای تیم ما کمتر شود تا بتوانیم به حق‌مان برسیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا میرزایی پس از برد استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم در دیداری که ذوب‌آهن خیلی بسته و دفاعی بازی می‌کرد سه امتیاز را بگیریم. بازی کردن مقابل این تیم‌ها سخت است. ان‌شاءالله این روند پیروزی‌ها را ادامه بدهیم.

میرزایی در مورد اینکه در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفته و عملکرد خوبی را از خودش نشان می‌دهد، گفت: خدا را شکر، شرایط رفته رفته خیلی بهتر می‌شود. اینجا انتظارات از بازیکنان خیلی بالا است. باید هر هفته در فرم ایده‌آل باشید تا بتوانید بازی کنید. امیدوارم هر بازی بتوانم خوب بازی کنم، توانایی‌هایم را نشان بدهم و نظر مثبت سرمربی را جلب کنم. ان‌شاءالله ادامه‌دار باشد.

هافبک استقلال در خصوص اینکه آیا به حضور در تیم ملی فکر می‌کند، عنوان کرد:‌ صددرصد، هر کسی دوست دارد پیراهن تیم ملی را بپوشد. من هم از این قاعده مستثنی نیستم. خیلی دوست دارم این اتفاق بیفتد. حالا امید به خدا، ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

میرزایی در مورد کیفیت چمن فولادشهر گفت: چمن مقداری پستی بلندی داشت و آن را کوتاه نکرده بودند. چمن بلند بود و این کار را برای ما سخت‌تر می‌کند.

وی در مورد اینکه استقلال الان در جدول کنار پرسپولیس قرار گرفته است، اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. اگر هفته پیش پنالتی صددرصدی که همه کارشناسان گفتند را گرفته بود الان با دو امتیاز اختلاف صدر جدول بودیم. این بازی هم دیدند که صددرصد روی رضاوند پنالتی شد اما دوباره نگرفتند. امیدوارم این اشتباهات برای استقلال کمتر شود تا بتوانیم به حق‌مان برسیم.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان