مدافع ذوب‌آهن:‌ با بازیکن استقلال به هوا پریدیم و داور نزدیک صحنه بود/ بابت اشتباهم از همه عذرخواهی کردم


مدافع ذوب‌آهن:‌ با بازیکن استقلال به هوا پریدیم و داور نزدیک صحنه بود/ بابت اشتباهم از همه عذرخواهی کردم

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: از تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی عذرخواهی کردم و امیدوارم بتوانم این سه امتیاز را در بازی‌های بعد جبران کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد قریشی پس از شکست ذوب‌آهن مقابل استقلال اظهار داشت: واقعاً بازی خوبی بود. برای سه امتیاز آمده بودیم و 2-3 موقعیت هم داشتیم، از کل مجموعه ذوب‌آهن، هم تیمی‌ها و مربیانم بابت این اشتباه عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم این سه امتیاز را بتوانم در بازی‌های بعدی جبران کنم.

مدافع ذوب‌آهن گفت: در کل بازی خوبی بود. مستحق باخت نبودیم ولی اتفاقات فوتبال است. من هم قبول می‌کنم که اشتباه کردم و عذرخواهی می‌کنم.

وی در مورد صحنه برخورد با آرش رضاوند که استقلالی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند، گفت: با هم پریدیم. وقتی روی هوا برخورد پیش بیاید فکر نمی‌کنم داور هم خطا بگیرد. داور هم نزدیک به صحنه بود. ان‌شاءالله در بازی‌های بعد بتوانیم جبران کنیم.

قریشی در مورد واکنش بازیکنان و کادر فنی ذوب‌آهن در رختکن عنوان کرد: بازیکنان و کادر فنی درک می‌کنند. من اشتباه کردم و از همه عذرخواهی کردم. امیدوارم بتوانم این سه امتیاز را در بازی‌های بعد جبران کنم.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس