مدافع ذوب‌آهن:‌ با بازیکن استقلال به هوا پریدیم و داور نزدیک صحنه بود/ بابت اشتباهم از همه عذرخواهی کردم


مدافع ذوب‌آهن:‌ با بازیکن استقلال به هوا پریدیم و داور نزدیک صحنه بود/ بابت اشتباهم از همه عذرخواهی کردم

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: از تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی عذرخواهی کردم و امیدوارم بتوانم این سه امتیاز را در بازی‌های بعد جبران کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد قریشی پس از شکست ذوب‌آهن مقابل استقلال اظهار داشت: واقعاً بازی خوبی بود. برای سه امتیاز آمده بودیم و 2-3 موقعیت هم داشتیم، از کل مجموعه ذوب‌آهن، هم تیمی‌ها و مربیانم بابت این اشتباه عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم این سه امتیاز را بتوانم در بازی‌های بعدی جبران کنم.

مدافع ذوب‌آهن گفت: در کل بازی خوبی بود. مستحق باخت نبودیم ولی اتفاقات فوتبال است. من هم قبول می‌کنم که اشتباه کردم و عذرخواهی می‌کنم.

وی در مورد صحنه برخورد با آرش رضاوند که استقلالی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند، گفت: با هم پریدیم. وقتی روی هوا برخورد پیش بیاید فکر نمی‌کنم داور هم خطا بگیرد. داور هم نزدیک به صحنه بود. ان‌شاءالله در بازی‌های بعد بتوانیم جبران کنیم.

قریشی در مورد واکنش بازیکنان و کادر فنی ذوب‌آهن در رختکن عنوان کرد: بازیکنان و کادر فنی درک می‌کنند. من اشتباه کردم و از همه عذرخواهی کردم. امیدوارم بتوانم این سه امتیاز را در بازی‌های بعد جبران کنم.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهاره افشاری با یک چهره متفاوت پیداش شد | بهاره افشاری دیگر قابل شناخت نیست