حیدری: چرا عاملان درگیری بازی با گل‌گهر جریمه نشدند؟/ مشکلات مالی در استقلال و پرسپولیس عادی است


حیدری: چرا عاملان درگیری بازی با گل‌گهر جریمه نشدند؟/ مشکلات مالی در استقلال و پرسپولیس عادی است

مربی تیم فوتبال استقلال گفت:‌ ساپینتو جریمه شد اما چرا کسانی که باعث شدند درگیری در بازی گل‌گهر به وجود بیاید جریمه نشدند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، خسرو حیدری پس از پیروزی استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی واقعاً سختی بود. ذوب‌آهن نشان داد بیهوده نبوده که تا الان باختی نداشته است. جوان‌های خیلی خوبی دارند و به مهدی تارتار تبریک می‌گویم. با تیمی که درست کرده واقعاً خیلی خوب بازی کردند. آنها خیلی خوب دفاع می‌کردند. یعنی تیم خیلی منسجمی داشتند. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم که برای‌مان خیلی مهم بود.

مربی استقلال در مورد داوری این دیدار عنوان کرد: باز ما یکی دو صحنه داشتیم که مشکوک به پنالتی بود. مخصوصاً صحنه‌ای که مدافع ذوب‌آهن بی‌دقتی کرد و جای توپ آرش رضاوند را زد. در مورد داوری دیگر ن می‌دانیم چه بگوییم.

وی در خصوص نبود ساپینتو روی نیمکت استقلال گفت: حضور سرمربی روی نیمکت خیلی تأثیرگذار است. در نبود او وظیفه من و ماتا دو برابر می‌شود سعی کردیم با بچه‌ها لب خط صحبت کنیم تا بچه‌ها بتوانند استراتژی تیم را پیاده کنند.

حیدری در مورد اینکه جریمه مالی ساپینتو شدید بود، عنوان کرد:‌ فکر می‌کنم برای استقلال همه چیز متفاوت است. اگر ساپینتو را جریمه می‌کردند نمی‌دانم چرا بقیه را جریمه نکردند. کسانیکه باعث شدند آن درگیری پیش بیاید. ساپینتو را اینقدر آرام ندیده بودم. مقابل گل‌گهر او با امیر قلعه‌نویی خوش و بش هم کرد و خیلی هم به هم احترام گذاشتند. فکر می‌کنم تا 20 دقیقه اول نه قلعه‌نویی کنار خط آمد نه ساپینتو، ولی متأسفانه از قبل هم روی ساپینتو مقداری زوم کرده بودند.

مربی استقلال در مورد اینکه داوران ایرانی بیشتر از کشورهای دیگر کنار خط می‌آیند و به مربیان تذکر می‌دهند، گفت: این سؤال را باید از خداداد افشاریان بپرسید که این داوران را انتخاب می‌کند. حتماً آنها را قانع کرده‌اند که لب خط بیایند و مسئله‌ای را با کادر فنی هر دو تیم در میان بگذارند. فکر می‌کنم تمرکزشان را باید روی صحنه‌هایی که پیش می‌آید و تعجب‌ برانگیز است، صحنه‌هایی که پنالتی واضح هستند و نمی‌گیرند، بگذارند بهتر است.

وی در مورد ادامه کار استقلال در مسابقات لیگ برتر اظهار داشت:‌ روند خیلی خوبی داشتیم رو به رشد بوده و باید همین را ادامه دهیم. دو بازی دیگر داریم که سه امتیاز هر دو بازی را می‌خواهیم. برای اینکه بتوانیم روند رو به رشد خودمان را ادامه بدهیم.

حیدری در مورد اینکه به نظر می‌رسد رفتار مصطفی آجورلو با بازیکنان قهری است، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم اینطور باشد. از وقتی به استقلال آمده واقعاً تمام تلاشش را کرده که بهترین امکانات را برای بازیکنان فراهم کند. فکر می‌کنم تا الان هم کارش را درست انجام داده است. مواقعی شاید مشکلات مالی باشد که این برای استقلال و پرسپولیس خیلی عادی است. زمانی که خودم هم بازی می‌کردم همیشه مشکلات مالی بود. امیدواریم این مشکلات حل شوند. آجورلو سال قبل موفق شد تیم را قهرمان کند. همه کار کرد تا تیم قهرمان شود وقتی تیمی قهرمان می‌شود از مدیرعامل تا تدارکاتش زحمت کشیدند. با این مدیریت تیم قهرمان شد. امسال هم فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم به این مهم برسیم و از قهرمانی سال گذشته دفاع کنیم.

مربی استقلال در خصوص توئیت سیاوش یزدانی علیه ساپینتو که بعداً آن را پاک کرد، گفت: این را باید از سرمربی بپرسید که چه پیش آمده و چه شده است.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس