غلامی:حاضر بودم هر جریمه‌‌ای را برای بازگشت بپردازم/قدردان اسکوچیچ و دنبال جلب نظر کی‌روش هستم


غلامی:حاضر بودم هر جریمه‌‌ای را برای بازگشت بپردازم/قدردان اسکوچیچ و دنبال جلب نظر کی‌روش هستم

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: دوری از استقلال برایم سخت بود و حاضر بودم هر جریمه‌ای را برای بازگشت پرداخت کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عارف غلامی پس از برد استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: به تیم حریف خسته‌نباشید می‌گویم. از مجموعه تیم ممنون هستم تا دقیقه 90 تلاش کردند و توانستیم با سه امتیاز از زمین خارج شویم. سه امتیاز حساسی بود. حریف بازی خیلی تدافعی انجام داد ولی خدا را شکر توانستیم به گل برسیم.

وی در مورد محرومیتی که هفته گذشته گریبان‌گیرش شده بود، گفت: فعالیتی خارج از فوتبال انجام داده بودم. واقعاً از ته دلم انجام دادم. این چند روز دوری برایم خیلی سخت بود. جریمه مالی یا هر جریمه دیگری را حاضر بودم بپردازم. اینکه با تیم نبودم و چند روزی استقلال را از من گرفته بودند سخت بود ولی اتفاقاتی افتاده که همه رنجیده و ناراحت هستیم. همه در کنار هم هستیم. به کمیته انضباطی رفتم و رفتار محترمانه‌‌ای با من شد.

مدافع تیم فوتبال استقلال افزود: صحبت‌هایی با من شد. یکسری جاها به آنها حق می‌دادم یکسری جاها هم تصمیم خودم بود. حرفی زدم که فکر می‌کنم که همه هم نسلان و همه هم سن‌های ما و همه جوانان درگیر این موضوع هستند ولی امیدواریم همه چیز درست شود.

غلامی در مورد حمایت هواداران استقلال و همچنین هواداران پرسپولیس گفت:‌ هواداران استقلال که همیشه به من لطف داشتند و من هم تلاش می‌کنم لطف‌شان را در زمین جبران کنم. فکر می‌کنم فوتبال فراتر از یک بازی است قبل از اینکه همه این مردم و طرفداران فوتبال رنگ آبی، قرمز، زرد و سبز را انتخاب کنند هموطنان‌ ما هستند. از هواداران تیم رقیب هم ممنون هستم. در سختی‌ها همه باید کنار هم باشیم و رنگ‌ها مهم نباشد. امیدوارم لیاقت این حمایت را داشته باشم. برای آنها آرزوی سربلندی و شرایط مناسب دارم.

مدافع استقلال در خصوص اینکه چقدر امید دارد مسافر جام جهانی و همراه تیم ملی شود، اظهار داشت: خیلی وقت بود منتظر چنین سوالی از سوی خبرنگاران بودم. از اسکوچیچ بابت تمام زحماتی که برای تیم ملی ما کشید تشکر می‌کنم. قدردان او هستیم. تغییراتی انجام شده و کی‌روش آمده است. با توجه به نتایجی که در گذشته گرفته و کمک‌هایی که به فوتبال ایران کرده اصلاً نیازی به صحبت نیست. او چند سالی از فضای فوتبال ایران دور بوده ولی مطمئنم همه چیز را ریز به ریز دنبال می‌کند و همه بازیکنان را زیر نظر دارد. امیدوارم من هم شرایط مناسبی داشته باشم تا نظر مثبت او را جلب کنم. اگر شد خدا را شکر اگر نشد هم آرزوی موفقیت و سربلندی برای تیم ملی می‌کنم.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درگ بی ام و M3 تورینگ با 911 و R8؛ باشگاه 1000 اسب بخاری‌ها!