پیام تبریک وزارت‌ورزش برای افتخارآفرینی دختر تاریخ‌ساز/ بانوان ثابت کردند تلاش قابل تحسینی برای اهتزاز پرچم ایران دارند


پیام تبریک وزارت‌ورزش برای افتخارآفرینی دختر تاریخ‌ساز/ بانوان ثابت کردند تلاش قابل تحسینی برای اهتزاز پرچم ایران دارند

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پیامی درخشش سیده الهام حسینی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پیامی درخشش سیده الهام حسینی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا را به عنوان دستاورد جدید ورزش بانوان ایران اسلامی نام برد و از آن به عنوان نمادی از حرکت عزتمندانه بانوان کشور یاد کرد.

متن پیام تبریک کاظمی پور پس از درخشش سیده الهام حسینی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا که با سه مدال طلا همراه بود، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مسابقات وزنه برداری قهرمانی زنان آسیا، صحنه های زیبایی از توانمندی جامعه ی بانوان ایران را با درخشش سیده الهام حسینی و ثبت رکورد ۱۰۲ کیلوگرم حرکت یک ضرب، ۱۲۵ کیلوگرم در حرکت دو دوضرب و مجموع ۲۲۷ کیلوگرم خلق کرد تا سه مدال طلا به عنوان دستاوردی جدید و با ارزش برای ورزش کشورمان در این رویداد رقابتی در سطح قاره کهن به ارمغان آید.

تسلط و اقتدار در مهار وزنه‌ها برای این بانوی ایرانی همچنین تلاش ارزشمند دیگر بانوان ملی پوش وزنه برداری ایران، در ادامه مسیر عزت و افتخاری است که بانوان این سرزمین مدتهاست آغاز و عرصه ی ورزش را در ابعاد بین المللی به محلی برای بروز و ظهور توانمندی خود بدل کرده اند.

دستاوردهای متعدد ورزش بانوان بار دیگر حقیقت بستر مناسب در ایران اسلامی را برای مسیر تعالی این قشر از جامعه به منصه ظهور رساند تا بانوان ایران ثابت کنند، فراتر از تبلیغات سو و جنگ روانی‌ها، در راستای افتخارآفرینی برای عزت و سرافرازی کشور و اهتزاز پرچم مقدس، تلاش قابل تحسینی دارند.

تاریخ سازی سیده الهام حسینی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا را به این بانوی با اراده، کادرفنی و سرپرستی ، مسئولان فدراسیون، هموطنان عزیز و همچنین خانواده این ورزشکار تبریک می گویم و از خداوند متعال، استمرار موفقیت و سربلندی ورزشکاران را در رویدادهای رقابتی طلب می‌کنم.

مریم کاظمی پور
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)