تارتار: گل بدی خوردیم و خیلی دلم سوخت/ برای تساوی نجنگیدیم


تارتار: گل بدی خوردیم و خیلی دلم سوخت/ برای تساوی نجنگیدیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در زمان بد گل بدی خوردیم و دلم خیلی سوخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار ذوب‌آهن مقابل استقلال اظهار داشت: خیلی سخت بود که به کنفرانس بیایم چون بد موقعی گل خوردیم. گل بدی هم خوردیم. به احترام اصحاب رسانه آمدم. بازی سنگینی برای هر دو تیم بود. همه راه‌ها را بسته بودیم ولی متأسفانه گل خوردیم. خیلی دلم سوخت. یکی از بازیکنان ما که تا آن لحظه خیلی هم خوب بازی کرده بود محمد قریشی به اشتباه دروازه خودمان را باز کرد. به هر حال زیبایی‌های فوتبال به همین اتقافات است. همانطور که قریشی توانسته بارها ما را به موفقیت برساند در این بازی باعث باخت‌مان شد.

سرمربی ذوب‌آهن افزود: البته ارسال خوبی را مهدی‌پور انجام داد. زدن آن واقعاً سخت بود ولی در مجموع به خصوص در نیمه دوم موقیعت‌های ما بهتر از استقلال بود. فضاها را از بازیکنان سرعتی حریف گرفته بودیم و راهکاری برای گل زدن به ما نداشتند به غیر از ضربات ایستگاهی که این اتفاق افتاد. سعی کردیم اواخر بازی تیم را از نظر میانگین قدی بالاتر ببریم ولی متأسفانه یکی از بازیکنان خودمان به ما گل زد و باعث باخت تیمی شد. همه با هم باختیم. همانطور که وقتی می‌بریم همه با هم می‌بریم. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

تارتار در مورد اینکه اولین شکست این تیم در لیگ برتر رقم خورد و آیا روی بازی‌های آینده تأثیر می‌گذارد، عنوان کرد: ما برای تساوی نجنگیدیم. اشتباه نکنید. همین امروز هم در نیمه اول سعی کردیم استقلال را از جلو پرس کنیم و عقب‌نشینی نکردیم ولی برخی تیم‌ها خیلی بیشتر هزینه کرده‌اند و بازیکنان گران قیمتی دارند و برای قهرمانی بسته‌ شده‌اند. با توجه به پتانسیل‌مان نتیجه می‌گیریم. بازی با تیم‌های مدعی به یک شکل است. بازی با تیم‌های متوسط به یک شکل و تیم‌های پایین‌تر هم به شکل دیگری است. سعی می‌کنیم برای هر بازی استراتژی خاصی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد ذوب‌آهن در خط حمله دچار ضعف نیروی انسانی است و مشکل تاکتیکی ندارد، گفت: بارها گفته‌ام آسیب‌دیدگی باقرپسند در ابتدای فصل به ما ضربه بزرگی زد ولی بچه‌های دیگر هم تلاش خودشان را می‌کنند. امسال لیگ سختی داریم. تیم‌ها اکثراً با اختلاف یک گل برنده می‌شوند. فاصله‌‌ها خیلی کم شده و لیگ بسیار سختی را پیش‌بینی می‌کنم. فکر می‌‌کنم تا روز آخر تکلیف قهرمانی و تیم‌های صعود کننده مشخص نشود. ما امروز تلاش‌مان را کردیم ولی نتوانستیم هواداران را خوشحال کنیم از آنها عذرخواهی می‌کنم.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شهید طهرانی‌مقدم انتخاب شد