مربی استقلال: دفاع ذوب‌آهن مشکل زیادی برای ما درست کرد/ پنالتی واضحی روی رضاوند اتفاق افتاد


مربی استقلال: دفاع ذوب‌آهن مشکل زیادی برای ما درست کرد/ پنالتی واضحی روی رضاوند اتفاق افتاد

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: ذوب آهن بازیکنان زیادی در دفاع داشت و آنها منتظر ضد حمله بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، روی ماتا در نشست خبری پس از پیروزی استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که این سه امتیاز را با خودمان به تهران می‌بریم. می‌دانستیم بازی خیلی سختی را پیش‌رو داریم. اولین بار است که ذوب‌آهن در این رقابت‌ها می‌بازد. آنها در دفاع مشکلات زیادی برای ما ایجاد کردند. بازیکنان زیادی در دفاع حضور داشتند و منتظر ضد حمله بودند.

وی تصریح کرد: این شرایط برای هر تیمی خیلی سخت است. در این بازی کیفیت حمله ما خیلی خوب نبود. تیم ما باید کیفیت و با تمام وجود بازی کردن را داشته باشد. خیلی کار کردیم تا این سه امتیاز را به دست بیاوریم. یک گل به خودی بود اما اگر حتی مدافع حریف هم به توپ ضربه نمی‌زد 2 نفر داشتیم که می‌توانستند گل را به ثمر برسانند. فوتبال همین است وقتی بیشتر تلاش کنید، می‌توانید برنده بازی باشید.

مربی استقلال گفت: می‌خواهم دوباره این را بگویم نباید اتفاقاتی بیفتد و ما هم اینجا بیاییم و چیزی در موردش نگوییم. یک پنالتی خیلی واضح روی آرش (رضاوند) اتفاق افتاد. دفاع وسط آنها به جای توپ آرش را زد. از شما می‌خواهم این صحنه را دوباره ببینید. واقعاً اتفاقات زیادی می‌افتد. این برد را به سرمربی خودمان تقدیم می‌کنم که متأسفانه با ما روی نیمکت حضور نداشت. در طول هفته خیلی کار کرد که بازیکنان را برای این بازی آماده کند.

وی در خصوص اینکه آیا ساپینتو پیش از شروع بازی نسبت به کیفیت چمن اعتراض داشت، عنوان کرد:‌ من چیزی نشنیدم. حالا که شما پرسیدید باید بگویم چمن خیلی بلند است و بازی را آهسته می‌کند. این چمن برای تیم‌هایی که کیفیت داشته و سرعتی هستند، جواب نمی‌دهد. این نوع چمن را ما 20 سال پیش در اروپا داشتیم.

ماتا در مورد اینکه با تعویض‌های بین دو نیمه تیم را انتحاری کردند و همچنین نقش مهری در برد امشب اظهار داشت: تمام بازیکنان ما با کیفیت هستند. نه تنها آنهایی که در زمین حضور دارند بلکه نیمکت‌نشینان هم، بازیکنان باکیفتی داریم. بازیکنانی که خارج شدند خیلی خوب کار کردند ولی بعضی وقت‌ها بازی به نفع آنها پیش نمی‌رود. وقتی می‌دانید می‌توانید بازیکنانی را به زمین بفرستید که تأثیرگذار هستند و می‌توانند تغییر ایجاد کنند باید تعویض کنید. سجاد، مهری و همه بازیکنان کمک کردند. می‌دانستیم آپشن‌هایی داریم که می‌توانند تأثیرگذار باشند و بازی را عوض کنند و این کار را انجام دادیم.

مربی استقلال در خصوص اینکه در این بازی هم مهاجمان استقلال موفق به گلزنی نشدند، عنوان کرد: وقتی مهاجمی گل نمی‌زند همه به او می‌گویند چرا گل نمی‌زنی؟ ولی کلاً یک تیم است. اگر مهاجم نباشد می‌تواند مدافع وسط یا هافبک باشد. فرصت‌های زیادی را ایجاد کردیم. بعضی اوقات وارد دروازه می‌شود بعضی اوقات گل نمی‌شود. کل هفته را خیلی خوب و خیلی سخت تلاش کردیم. بعضی اوقات هرچقدر فشار می‌آورید کار پیش نمی‌رود. بعضی اوقات با یک کلیک کردن و فشار کوچک بازی روبه جلو می‌شود و نتیجه می‌گیرید.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید