پورقاز:‌ مدیون ملوان هستم/ کیفیت زمین تمرین هوادار از دستگردی بهتر است


پورقاز:‌ مدیون ملوان هستم/ کیفیت زمین تمرین هوادار از دستگردی بهتر است

کاپیتان تیم فوتبال هوادار گفت: کیفیت زمین تمرینی ما از ورزشگاه دستگردی بهتر است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عزت پورقاز پس از برتری یک بر صفر هوادار مقابل ملوان در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی برای ما بود زیرا هر دو تیم برای برد آمده بودند و استرس کسب پیروزی ملوان و هوادار را تحت فشار گذاشته بود. خدا را شکر تیم ما روند خوبی دارد و یک فینال دیگر را گذراندیم. اکنون آماده بازی بعدی می‌شویم تا در آن مسابقه هم سربلند بیرون بیایم.

وی در مورد شرایط خودش پاسخ داد: خدا را شکر شرایط من خوب است و تلاش می‌کنم تا برای تیم خودم مثمر ثمر باشم تا هفته به هفته بهتر بازی کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال هوادار در خصوص شرایط فعلی ملوان و نگرانی مردم انزلی از وضعیت این تیم، گفت: ملوان تیمی است که توانستم از آن به تیم ملی بروم و خیلی مدیونش هستم. تیم بسیار با کیفیتی است و امروز هم خیلی ما را تحت فشار گذاشت. امیدوارم در ادامه لیگ وضعیتش بهتر شود. امیدوارم در ادامه لیگ بتواند نتایج دلخواه خود را رقم بزند.

پورقاز در خصوص اینکه آیا هوادار با کسب دومین پیروزی متوالی به شرایط خوبش باز می‌گردد، عنوان کرد: تیم ما در سه مسابقه متوالی که شکست خورد با در نظر گرفتن انصاف مستحق باخت نبود. بازی‌های خوبی انجام دادیم و چالش سختی را پشت‌سر گذاشتیم. خدا را شکر کادر فنی و مجموعه هوادار همه‌‌ جوره تیم را جمع کردند و دو برد خوب آوردیم. اکنون به هارمونی خوبی رسیده‌ایم و باید برای هفته‌های بعدی انسجام خودمان را بیشتر کنیم تا با دست پر بیرون بیاییم.

وی در خصوص اینکه آیا کیفیت زمین ورزشگاه دستگردی اجازه فوتبال بازی کردن را می‌دهد، گفت: خیلی سخت است. واقعاً زمین تمرینی ما از این ورزشگاه بهتر است اما این زمین کیفیت آنچنانی ندارد. توپ روی آن پله می‌شود و در برخی نقاط چمن استوک ما گیر می‌کند، برای من یکی دو بار این اتفاق افتاد.

مدافع هوادار در خصوص اظهارنظر یکی از مربیان این تیم در جریان بازی مبنی براینکه پورقاز یک یا دو بار کم آورد و شاید دلیلش کیفیت زمین باشد، توضیح داد: من کم نیاوردم اما برخی مواقع وی می‌خواهید بغل پا بزنید زمین کیفیت خوبی ندارد. به همین دلیل آنگونه که دل‌مان می‌خواهد توپ نمی‌رود.

پورقاز در مورد اینکه آیا همچنان نمی‌خواهد در مورد سپاهان صحبت کند، اظهار داشت: این تیم را خیلی دوست دارم. پنج سال آنجا بودم و با هواداران و این تیمی که ساختار خوبی دارد و قدیمی است روزهای خوبی داشتم. ان‌شاءالله همیشه موفق باشند. آرزوی بهترین‌ها را برای سپاهان دارم.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو