معاون امور زنان رئیس‌جمهور: از فراجا خواسته‌ام گزارشی درباره برخورد پلیس با زن، در ویدئوی منتشره، ارسال کنند


معاون امور زنان رئیس‌جمهور: از فراجا خواسته‌ام گزارشی درباره برخورد پلیس با زن، در ویدئوی منتشره، ارسال کنند

معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده از پیگیری ویدئوی منتشره درباره رفتار ماموران یگان ویژه هنگام دستگیری یک زن خبر داد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس؛ به نقل از ایسنا،معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده از پیگیری ویدئوی منتشره درباره رفتار ماموران یگان ویژه هنگام دستگیری یک زن خبر داد و گفت: از مسولین فراجا خواسته ام گزارشی از علل حادثه و کلیپ های منتشر شده در فضای مجازی به معاونت ارسال کنند.

انسیه خزعلی گفت: در زادروز میلاد رسول رحمت قرار داریم، کسی که کرامت زن را نهادینه کرد و رفتارهای بی نظیر ایشان با همسر ، دختر و زنان عصر وحی الگو و بی نظیر است، در تعامل با زنان در ایران اسلامی نیز بی احترامی از هیچ گروه یا سازمانی پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه فراجا همیشه حامی مال و ناموس مردم بوده است، اضافه کرد: پیگیر حقوق بانوان و حفظ کرامت آنها هستیم، از مسولین فراجا خواسته ام گزارشی از علل حادثه و کلیپ های منتشر شده در فضای مجازی به معاونت ارسال کنند .

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده بر این نکته نیز تاکید کرد که بی شک اگر خطایی روی داده باشد، باید با مامور خاطی برخورد شود، قطعا معاونت ریاست جمهوری در امور زنان با همکاری مراجع انتظامی ورود کرده و به منظور دفاع از حرمت و کرامت زنان پیگیر خواهد بود.

خزعلی این را هم گفت که این امر نباید به کلیت نیرویی که مدافع امنیت کشور است و دلسوزانه از جان و ناموس مردم دفاع می کند خدشه وارد کند.

به گزارش ایسنا، در پی انتشار ویدئوی مذکور ، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دستور ویژه‌ای مبنی بر رسیدگی به این موضوع از سوی سلسله مراتب فرماندهی صادر شده است و پلیس ضمن اقدام در خصوص تامین امنیت شهروندان خود را مکلف به پاسخگویی می‌داند و رفتارهای خارج از ضوابط و مقررات را به هیچ وجه تایید نمی‌کند و در صورت وقوع هرگونه تخلف برابر قوانین و مقررات با متخلفان برخورد خواهد کرد.»

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)