فال روزانه شخصی / 23 مهر + فیلم


فال روزانه شخصی / 23 مهر + فیلم

رکنا: فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. با این بخش از سایت رکنا همراه باشید تا از فال روزانه ماه تولدتان باخبر شوید.

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فال روزانه شخصی / 23 مهر + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد شاید شما دوست نداشته باشید به اندازه ای که امروز احساس می کنید جدی باشید، برای اینکه دلتان می خواهد شادیهایتان بیشتر باشد. با وجود این شما باید با این واقعیت کنار بیایید که شاید این خصوصیتتان شما را در رسیدن به اهدافتان یاری نکند.

اگر شما سعی کنید که از احساسات تان فرار کنید فقط بیشتر ناامید خواهید شد. ایده های خود را مطرح کنید و فراست ذهن غیر استدلالی خود را باور داشته باشید.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

فال روزانه شخصی / 23 مهر + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد امروز بهترین کاری که می توانید برای خودتان بکنید وقت گذراندن با گروهی از همکارانتان و یا استراحت کردن همراه با دوستان نزدیکتان می تواند باشد. شما نقشه های بزرگی برای زندگی حرفه ایتان در سر دارید، ولی وقتی پیشرفت کارها به اندازه ای که انتظار دارید نیست حفظ کردن انگیزه و تلاش برای رسیدن به اهدافتان کار سختی به نظر می رسد.

با این حال حتی اگر به زمانی بیشتر برای رسیدن به رویاهایتان نیاز داشته باشید هم نباید بی خیال آنها شوید. حتی اگر کارها آهسته پیش بروند هم، پیوستگی در انجام آنها در نهایت شما را به مقصد مورد نظر خواهد رساند.

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

فال روزانه شخصی / 23 مهر + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد هر مشکلی را که تاکنون به عقب انداخته اید یا از آن دوری کرده اید به این امید که از بین برود امروز با آن روبرو می شوید و آن را حل می کنید.

به خوبی می دانید که اگر سرتان را زیر برف کنید همه مسائل هم بدتر می شود و اگر همین الان کاری در رابطه با آنها انجام ندهید همه چیز غیر قابل کنترل می شود. حداقل با این عمل می توانید جرات حل کردن مشکلات را بدست آورید. حتی اگر از انجام آن هیچ لذتی نبرید.

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

فال روزانه شخصی / 23 مهر + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد شما امروز نسبت به فردی که خوب از توانایی‌هایش استفاده می‌کند، برداشت اشتباهی دارید. بنابراین وظایفتان را در خانه انجام بدهید و قبل از اینکه فقط ارزش ظاهری کلمات را درک کنید به دنبال فهمیدن حقیقت باشید.

اگر شما پول و وقتتان را برای موضوعی صرف کرده‌اید که اکنون می‌دانید نقشه‌ای بیش نبوده است، افراد دیگر را به خاطر آن سرزنش نکنید. بخشی از وجود شما حالا می‌خواهد آنچه را که می‌گویید باور کند، بنابراین با تقلید کورکورانه از یک راهنما خودتان را به دردسر نیندازید.

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

فال روزانه شخصی / 23 مهر + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید اما سردرگم هستید و نمی دانید از کجا آغاز کنید. اعضای خانواده نیز نمی توانند کمکی به شما بکنند اما ناامید نشوید و آنها را رها نکنید.

بهتر است با آرامش کافی اول به تمام آنها نگاهی بیاندازید و ببینید که کدامیک ضروری ترند، سپس از آن شروع کنید و پس از تمام شدن به سراغ بعدی بروید. لازم نیست خودتان را خسته کنید، هیچ کس از شما انتظار ندارد. حال که از معشوق تان دور هستید، زمان مناسبی است تا در مورد خود و احساسات تان فکر کنید. خودتان را نادیده نگیرید زیرا احتیاجات شما از مهمترین عوامل در یک رابطه است.

فال روزانـه شخصی متولدین شهریور

فال روزانه شخصی / 23 مهر + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد امروز برای اینکه بیان کنید که در قلب تان چه می‌گذرد ممکن است آسان ترین راهی نباشد که شما انتخاب کرده‌اید، اما می‌تواند نتایج ارزشمندی داشته باشد.

اتصال ماه با اورانوس غیر معمول در پنجمین خانه از بازی شما، پیشنهاد می‌کند آن چیزی که شما نیاز دارید چیزی فراتر از چیزهای معمولی است. اما حتی اگر شما کمی پر سر و صدا و سرکش باشید، دوست دارید که اکنون بیشتر جدی باشید. بر خلاف همیشه کمی جلوتر از پای خود را هم ببینید و می‌بینید که این می‌تواند انرژی تان را به شما بازگرداند.

فال روزانـه شخصی متولدین مهر

فال روزانه شخصی / 23 مهر + فیلم

فال روزانه شما می گوید ممکن است مستقل بودن در محل کار با محدود کردن تعلقات خانوادگی کنار هم قرار بگیرند، و شما را در میان راه تنها بگذارند. معمولا، شما می‌خواهید که مراقب موقعیت شخصی خود باشید، و امروز رهبری کردن برای شما بسیارهیجان انگیزمی‌شود. به یاد داشته باشید که آزادی تازه بدست آمده شما به معنی سودمندی بیشتر برای شما نیست، مگر اینکه شما آرامش را در خانه تان برقرار کنید.

پس عجله نکنید، به خاطر اینکه چمن ها در جای دیگری سبزتر خواهد شد و این به آن معنی است که در جای دیگری که انتظارش را نداشتید سود خواهید برد.

فال روزانـه شخصی متولدین آبان

فال روزانه شخصی / 23 مهر + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد ممکن است شما روزتان را با یک رفتار و حالت آسان گیر و بی قیدانه شروع کنید اما همچنان که روز پیش می‌رود می‌بینید که شرایط چقدر سخت و دشوار می‌شود. شما اکنون قصد تغییر و تحول را ندارید اما یک موقعیت دشوار به توجه فوری شما بستگی دارد.

دوستان تان شیفته توانایی شما برای درک یک موضوع پیچیده هستند و همه شان از درک استوار شما از واقعیت‌های امروز شگفت زده هستند. جلو بروید و رهبری را بدست بگیرید اما بیش از حد سخت گیری نکنید.

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

فال روزانه شخصی / 23 مهر + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که پس از شنیدن حرف هایی، به این فکر می کنید که ارتباط خود را با یکی از دوستان نزدیک تان قطع کنید. حتی برای اثبات حرفایی که دیگران زده اند، به دنبال یک منبع موثق می گردید اما به شما پیشنهاد می کنیم که از بحث های طولانی مدت در مورد این موضوع بپرهیزید. بهتر است این بار عقب نشینی کنید تا سرنوشت، خود بهترین اش را برای شما رقم بزند. اگر دوری از محبوب تان سخت است، تمام موانع پیش رو را بردارید اما مراقب باشید در این راه آسیبی به فرد دیگری نزنید.

فال روزانـه شخصی متولدین دی

فال روزانه شخصی / 23 مهر + فیلم

در فال روزانه شما آمده است که شما امروز بیشتر از آنچه در توانتان بوده به دیگران وعده داده‌اید، برای اینکه شما زمان و انرژی‌ای را که برای کامل انجام دادن یک مسئولیت لازم است را دست کم گرفته‌اید.

این موضوع باعث می‌شود که در آینده موفق به درک قدرت مشکلات شوید، بخصوص اگر این پروژه پر از طنین ارزشهای شما باشد. معمولاً تیزبینی ذهنی شما خیلی به کارتان می‌آید؛ امروز باید بیشتر کار کنید تا به یک بینش واضح و حقیقی نسبت اتفاقات پیش آمده برسید.

فال روزانـه شخصی متولدین بهمن

فال روزانه شخصی / 23 مهر + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز یک رابطه بسیار مهم شما ممکن است دچار مشکل شود چرا که دوست یا همسر شما عصبی شده و تعادل خود را از دست می‌دهد. شاید اوچیزی بگوید که شما را متعجب و شگفت زده کند،‌ اما راه حل این مشکل برهم زدن این رابطه نیست.

با وجود اینکه شما فکر می‌کنید که هه چیز استوار و پایدار است، اما امروز می‌بینید آنها اینطور نیستند. به جای اینکه فقط روی نیازهای خود تمرکز کنید، به یاد داشته باشید که اگر به دیگران اجازه دهید که نظرات خود را امروز بیان کنند و آنها را بررسی کنید خیلی بهتر از این است که بعدها که به نتیجه مطلوب نرسیدید، برگردید و دوباره از آنها نظر بخواهید.

فال روزانـه شخصی متولدین اسفند

فال روزانه شخصی / 23 مهر + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد حبابی که مدت ها است در آن محبوس بوده اید، بالاخره امروز می ترکد و شما را با واقعیت جدیدی رو به رو می کند. ممکن است حتی برایتان کمی ناامیدی به همراه داشته باشد اما اجازه ندهید این احساس مانع حرکت شما شود. تا جایی که می توانید خوش بین باشید و به روزهای خوب پیش رو بیاندیشید.

پس از رد کردن این شرایط روزهای خوشی در انتظارتان خواهد بود بنابراین قدرت تحمل خود را بالا ببرید. زمان آن است که گارد خود را محکم حفظ کنید تا در دام مشکلات نیفتید. اگر می خواهید همه چیز طبق خواسته شما پیش رود، با عقل و منطق خود تصمیم بگیرید.


حجم ویدیو: 10.00M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا