رونمایی از 200دستگاه اتوبوس، 63 دستگاه مینی‌بوس و 100 دستگاه تاکسی


رونمایی از 200دستگاه اتوبوس، 63 دستگاه مینی‌بوس و 100 دستگاه تاکسی

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: امروز از ۲۰۰ دستگاه اتوبوس، ۶۳ دستگاه مینی‌بوس و ۱۰۰ دستگاه تاکسی سمند و سورن پلاس رونمایی می‌شود.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سید مجتبی شفیعی درباره رونمایی از ناوگان جدید حمل‌ونقل شهری در هشتمین شنبه امید و افتخار طی روز جاری اظهار کرد: امروز از ۲۰۰ دستگاه اتوبوس، ۶۳ دستگاه مینی‌بوس و ۱۰۰ دستگاه تاکسی سمند و سورن پلاس به صورت نمادین رونمایی خواهد شد.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران توضیح داد: صد دستگاه تاکسی به صورت نمادین در روز شنبه رونمایی خواهد شد. این رونمایی نمادین درحالی انجام می‌شود که با تاکسی‌های تحویل داده شده امروز رقم تاکسی‌هایی که از ابتدای امسال تحویل شده به دوهزار دستگاه می‌رسد. در واقع از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون دوهزار دستگاه تاکسی جدید تحویل رانندگان تاکسی‌ شده که این تعداد تا آبان ماه به ۲۸۰۰دستگاه خواهد رسید.

شفیعی درباره تاکسی‌های تحویل داده شده، توضیح داد: تمام تاکسی‌های تحویل شده را سمند و سورن پلاس تشکیل می‌دهند که تعویق در تحویل آنها به دلیل بروز مشکلاتی در شماره گذاری بود که در نهایت این موانع با هماهنگی‌هایی که شهرداری تهران صورت داد، رفع شد و خودروها شماره گذاری شده و به سامانه حمل و نقل شهری پیوستند.

وی افزود: علاوه بر تاکسی‌های جدید از اتوبوس و مینی‌بوس‌های جدید نیز امروز رونمایی خواهد شد. اتوبوس‌ها از سه گروه به حمل و نقل شهری، اضافه می‌شود که عبارتند از۱۹۰دستگاه اتوبوس‌های گروه ایران خودرو دیزل در دوبخش و ۱۰ دستگاه از محل قرارداد وزارت کشور با شرکت عقاب افشان بوده است.

طی قراردادی که با این شرکت انعقاد شده٩٠٠دستگاه به عنوان سهم شهرداری تهران تعیین شده که با رایزنی های انجام شده قرار بر افزایش این رقم بالغ بر هزار دستگاه است.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403