نخبگان دانش آموز همیار شهرداری در آبادانی شهر


نخبگان دانش آموز همیار شهرداری در آبادانی شهر

شهردار منطقه۲۲ با اشاره به اینکه نوجوانان آینده سازان کشورمان هستند؛ گفت: نخبگان دانش آموز همیار شهرداری در آبادانی شهر هستند و مدیریت شهری از استعداد نخبگان برای توسعه مطلوب شهر برخوردار خواهد شد.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، وحیدرضا محمدی، شهردار منطقه 22 به مناسبت هفته تهران با تعدادی از نخبگان دانش آموز دیدار کرد، وی در این مراسم اظهارداشت: کشف استعدادها در کودکی و نوجوانی صورت می گیرد که جا دارد در این دوره به این گروه سنی توجه بیشتری شود؛ که در این خصوص سراهای محلات محیط مناسبی برای کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان هستند.

وی افزود: در منطقه۲۲ حدود 100 مدرسه وجود دارد که هر دانش آموز این مدرسه نقش پررنگی در بالا بردن فرهنگ شهری خواهد داشت، برای نمونه این دانش آموزان هستند که می توانند در فرهنگ کاهش پسماند و تفکیک پسماند تر و خشک اقدام کنند.

محمدی ادامه داد: شهرداری منطقه همواره در برنامه های گوناگون توجه ویژه ای به گروه سنی کودک و نوجوان دارد، برای نمونه در جشنواره اقوام که در هفته جاری در مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار می شود غرفه های گوناگونی برای گروه کودک و نوجوان برپا شده است.

شهردار منطقه۲۲ با اشاره به اینکه نوجوانان آینده سازان کشورمان هستند؛ گفت: نخبگان همیار شهرداری در آبادانی شهر هستند و مدیریت شهری از استعداد نخبگان برای توسعه مطلوب شهر برخوردار خواهد شد.

در پایان این نشست شهردار منطقه هدایایی به رسم یاد بود به این گروه سنی اهدا کرد و برخی از درخواست های این نخبگان دانش آموز را مورد رسیدگی قرار دادند.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تلاش نیروهای امنیتی برای اطفا حریق ناشی از حمله هوایی آمریکا به پایگاه حشد الشعبی