طرح ویژه «نماز» در مدارس استان سمنان اجرا شد/ تجهیز فضاهای ورزشی


طرح ویژه «نماز» در مدارس استان سمنان اجرا شد/ تجهیز فضاهای ورزشی

سمنان-مدیرکل آموزش و پرورش سمنان از اجرای طرح ویژه نماز موسوم به نور چشم در چهار محور در مدارس خبر داد و گفت:آموزش، پیوند مساجد، منزل و مدرسه، نماز جماعت و گفتمان بخش‌های مختلف این طرح است.

عادل خالقی ثمرین در گفتگو با خبرنگار مهر، از اجرای طرح‌های مختلف در مجموعه آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: یکی از طرح‌هایی که در سال جاری تاکید بر اجرای آن خواهیم داشت استعدادهای درون فردی دانش آموزان و هدایت و شناسایی آنان است تا بتوانیم آینده بهتری برای دانش آموزان بسازیم.

وی از حمایت ابتکارات آموزشی و شناسایی استعدادهای درسی و علمی در سراسر مدارس استان سمنان خبر داد و گفت: این طرح‌ها ارتقای کیفی عملکرد آموزش و پرورش و همچنین شناسایی و پرورش استعدادهای برتر بین نوجوانان را دنبال خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از اجرای طرح شهید سلیمانی نیز با هدف ارتقای مدارس استان خبر داد و ابراز کرد: این طرح برای تجهیز مدارس و فضاهای ورزشی با کمک مسئولان ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های استان سمنان صورت خواهد گرفت تا بتوانیم شرایط را برای ورزش مدارس بهبود ببخشیم.

خالقی با بیان اینکه طرح نور چشم من نیز به عنوان یک طرح جدید امسال میزبان مدارس استان سمنان شده است، گفت: این طرح در بخش‌های مختلفی مانند آموزش، اقامه نماز جماعت، پیوند مسجد، منزل و مدرسه و جلسات گفتمان دینی برگزار شده و دانش آموزان استقبال خوبی هم از این طرح داشته‌اند.

وی همچنین از اجرای طرح‌های انگیزه بخشی به فرهنگیان در سراسر استان سمنان نیز خبر داد و گفت: پیگیری و حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد و در این ارتباط برای حفظ و افزایش فضاهای آموزشی هیچ ملک تملیکی از سوی آموزش و پرورش واگذار نخواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ادامه داد: همانطور که استاندار سمنان نیز تاکید کرده است اگر بتوانیم مرحله دوم سفر استانی رئیس جمهور اعتباری را برای طرح‌های نیمه تمام آموزش و پرورش داشته باشیم می‌توانیم ضمن بهره برداری از طرح‌ها، فضاهای فعلی را نیز حفظ کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش