رئیس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان در قم انتخاب شد


رئیس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان در قم انتخاب شد

قم- سخنگوی ستاد انتخاباتی جامعه روحانیت بلتستان پاکستان از انتخاب مجدد حجت الاسلام رضوی به عنوان رئیس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام شیخ رضا ناصری سخنگوی ستاد انتخاباتی جامعه روحانیت بلتستان پاکستان از پیروزی دوباره حجت الاسلام رضوی در انتخابات این جامعه خبر داد و گفت: در ابتدا سه نفر نامزد شده بودند که یک نفر از آنها انصراف داده و رقابت میان حجج الاسلام رضوی، غلام حیدر شریفی و محمد حسین صابری برگزار شد.

حجت الاسلام ناصری افزود: حجت الاسلام و المسلمین رضوی به مدت دو سال در جامعه روحانیت بلتستان پاکستان فعالیت خواهد کرد.

همچنین انتخابات نمایندگان طلاب جامعه روحانیت بلتستان برگزار شد که ۲۵ نماینده از میان ۴۶ نامزد نمایندگی انتخاب شدند.

سخنگوی کمیسیون انتخاباتی جامعه روحانیت بلتستان افزود: جامعه روحانیت بلتستان پاکستان گسترده‌ترین تشکل طلاب پاکستان محسوب می‌شود که دفتر مرکزی آن در قم است و از چندین سال پیش در حال انجام کار فرهنگی و آموزشی در ایران و پاکستان است.

وی تاکید کرد: جامعه روحانیت متعلق به تمامی طلاب بلتستان می‌باشد و متعلق به گروه، منطقه یا اهل زبان خاصی نیست و از حیث جناح‌های سیاسی نیز فراجناحی می‌باشد.

حجت الاسلام ناصری در مورد اعضای جامعه روحانیت بلتستان اظهار داشت: جامعه روحانیت بیش از ۷۰۰ عضو از علما و طلاب در قم دارد، علاوه بر این در سراسر پاکستان نیز اعضای فراوانی دارد و مشتمل بر اساتید حوزه، محققین، مؤلفین، خطبای شهیر، ممتازین و نخبگان متعدد می‌باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت