150 ورزشکار گلستانی عضو تیم ملی هستند/ میزبانی از مسابقات فراملی


150 ورزشکار گلستانی عضو تیم ملی هستند/ میزبانی از مسابقات فراملی

گرگان- مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به عضویت ۱۵۰ ورزشکار این استان در تیم ملی در رشته های مختلف ورزشی، گفت: ظرفیت گلستان در حوزه پتانسیل های ورزش شاخص و مطلوب است.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسمعلی برزمینی شامگاه جمعه در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور در گنبدکاووس به خبرنگاران اظهار کرد: ۱۵۰ ورزشکار گلستانی عضو تیم ملی بوده و ظرفیت‌های خوبی در استان داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: در مسابقات آسیایی پیش رو میزبانی از دو رشته ورزشی به ایران سپرده شده که با توجه به زیرساخت‌ها و ملی پوشان گلستان، تقاضای میزبانی در کبدی و والیبال ساحلی به فدراسیون ارائه شده است.

وی با اشاره به حضور چندین تیم از گلستان در مسابقات لیگ برتر از جمله بسکتبال و والیبال گرگان و والیبال شهرداری و بانوان سریک گنبدکاووس، گفت: این استان هر هفته یا دو هفته یکبار میزبان مسابقات کشوری این رشته‌ها است.

برزمینی ادامه داد: بر اساس آخرین برآوردها، هم اکنون ۱۵۰ ورزشکار گلستانی در رشته‌های مختلف ورزشی در عضو تیم ملی هستند یا به اردوهای تیم ملی دعوت شدند که نشان‌دهنده ظرفیت بالای این استان شمالی در حوزه ورزش است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس