ترفندهای جادویی برای ساخت وسایل دکوری در منزل در سه سوت!


ترفندهای جادویی برای ساخت وسایل دکوری در منزل در سه سوت!

اگر می‌خواهید خانه را با لوازم زیبا و خاص مزین کنید، می‌توانید از هنر دست خود کمک بگیرید.

ترفندهای جادویی برای ساخت وسایل دکوری در منزل در سه سوت!

مجله دلتا: شما می‌توانید با کمترین هزینه و به ازای آن، استفاده از قدرت خلاقیت و ابتکار خود صاحب زیباترین لوازم دکوری و کاربردی منزل شوید.

زیباترین لوازم دکوری و کاربردی منزل

اگر اهل ساخت لوازم به سلیقه و با ایده‌های خودتان باشید، می‌توانید لوازم منزل‌تان را با فکرهای جالبی که در ذهنتان شکل می‌گیرد، به‌وجود آورید. روش‌های ساخت بسیاری از این لوازم ساده هستند و به امکانات و تجهیزات خاصی هم نیاز ندارند.

ساخت میز با قرار دادن جعبه های چوبی کنار هم

یک راه ساده برای این که میز جذاب و متفاوت مخصوص به خودتان را بسازید، استفاده از جعبه‌های چوبی است. این جعبه‌های چوبی می‌توانند همان جعبه‌های میوه‌ای باشند که به راحتی پیدا می‌شوند و اغلب نیز به هیچ کاری نمی‌خورند. چهار جعبه را به گونه‌ای در کنار هم قرار دهید که فضای خالی داخل آن‌ها به سمت بیرون قرار گیرد یا به عبارتی پشت به هم باشند. از یک صفحه چوبی برای قرار دادن زیر جعبه‌ها استفاده کنید که سطح آن برابر با سطح مجموع جعبه‌ها در هنگام قرار گیری در کنار هم باشد. سپس فضای خالی ایجاد شده بین جعبه‌ها را به کم سنگریزه پر کنید. می‌توانید برای صفحه چوبی زیر جعبه‌های چرخ نیز در نظر بگیرید تا میز به راحتی قابل جابه‌جایی باشد.

ترفندهای جادویی برای ساخت وسایل دکوری در منزل در سه سوت!

زیباسازی گلدان با کمک قطعات شاخه درخت از زیباترین لوازم دکوری و کاربردی منزل

برای این که یک گلدان ساده و معمولی را تغییر شکل داده و به آن ظاهر جدیدی بدهید، می‌توانید از شاخه‌های باریک یک درخت استفاده کنید. حواستان باشد که به سراغ درخت‌هایی که شاخه‌هایشان تازه و در حال جوانه زدن هستند، نروید. برای این کار می‌توانید از شاخه‌های خشک و کنده شده استفاده کنید. شاخه را به وسیله برش با ابزار مخصوص به قطعات کوچک تقسیم کنید و سپس این قطعات را به کمک چسب روی سطح گلدان ساده خود بچسبانید. تمام سطح گلدان را با این قطعات پر کنید. حالا صاحب یک گلدان خاص و جدید هستید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب با این ترفندها دکور خانه را متحول کنید سر بزنید.

ترفندهای جادویی برای ساخت وسایل دکوری در منزل در سه سوت!

تهیه جامدادی رومیزی با تغییر شکل قوطی کنسرو

اگر می‌خواهید یک جامدادی رومیزی زیبا و خاص داشته باشید، کافی است یکی ار قوطی‌های کنسرو خود را به جای انداختن در سطل زباله نگه دارید. این قوطی را می‌توانید با کمی هنر و سلیقه به یک جامدادی رومیزی زیبا بدل سازید. برای این کار به کمی پارچه کنفی، تعدادی گل مصنوعی، روبان و چند عدد سوزن ته گرد نیاز خواهید داشت. پارچه کنفی را به دور قوطی بپیچید، روبان را پاپیون زده و روی سطح آن بچسبانید. حال به کمک سوزن‌ها گل‌ها را روی پاپیون‌ها قرار دهید. این جامدادی دست ساز را می‌توانید برای قرار دادن مداد، خودکار، قیچی و سایر لوازم خود مورد استفاده قرار دهید.

ترفندهای جادویی برای ساخت وسایل دکوری در منزل در سه سوت!

تزیین قاب آینه با استفاده از شانه تخم مرغ از زیباترین لوازم دکوری و کاربردی منزل

فکر استفاده از شانه تخم مرغ برای ساخت لوازم دکوری از آن مواردی است که شاید به ذهن هیچ کسی خطور نکند، اما جالب است بدانید که با کمک شانه تخم مرغ می‌توانید قاب آینه خود را به شکل زیبایی تزیین کنید. برای این کار باید فضاهای قرار گیری تخم مرغ را از هم جدا کرده و به دق برش دهید تا به شکل گلبرگ درآیند. سپس این گلبرگ‌ها را روی هم قرار داده و به کمک آن‌ها گل‌های کوچک زیبا بسازید. این گل‌ها را می‌توانید با اسپری رنگ زده و سپس به ترتیب روی سطح قاب آینه خود بچسبانید.

ترفندهای جادویی برای ساخت وسایل دکوری در منزل در سه سوت!

مطلب پیشنهادی: رازهای دکوراسیون منزل برای خانم‌های اهل مُد: این آیتم‌های دِمُده را کنار بگذارید!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس