قیمت دلار گرفتار قطعی اینترنت /قیمت سکه دنده معکوس زد


قیمت دلار گرفتار قطعی اینترنت /قیمت سکه دنده معکوس زد

قیمت دلار امروز در بازار آزاد نسبت به عصر پنجشنبه گذشته رنج بود اما قیمت سکه دنده معکوس زد.

قیمت دلار گرفتار قطعی اینترنت /قیمت سکه دنده معکوس زد

بررسی قیمت دلار در اولین روز هفته نشان می دهد که اسکناس آمریکایی همچنان در باتلاق قطعی اینترنت قرار دارد.

از سوی دیگر تداوم تجمعات در تهران موجب شده تقاضا برای خرید دلار کاهش یابد. بازار ساز هم با افزایش عرضه همچنان در صدد کنترل نرخ ارز است.
قیمت دلار رنج شد

قیمت دلار امروز در بازار آزاد نسبت به عصر پنجشنبه گذشته رنج بود .نرخ دلار آمریکا در بازار تهران امروز با 32 هزار و 750 تومان به فروش رسید. نوسان محدود دلار در بازار امروز درحالی بود که در معاملات پشت خطی هر برگ اسکناس به یک قدمی مرز 33 هزار تومان رسیده بود.

دنده معکوس نرخ دلار در بازار همسایه

بازیگران ارزی امروز در هرات و سلیمانیه امروز دنده معکوس زدند. قیمت دلار هرات امروز از نیمه کانال 32 هزار تومان پایین آمد و با تقریبا 200 تومان کاهش بر روی 32 هزر و 400 تومان قرار گرفت. در سلیمانیه هم نرخ دلار از مرز 33 هزار توان فاصله گرفت و با 150 تومان کاهش به قیمت 32 هزار و 850 تومان به فروش رسید.
نرخ حواله درهم افت کرد

نرخ حواله درهم امروز در مقایسه با دو روز قبل 40 تومان افت کرد. قیمت درهم امروز 9 هزار و 40 تومان بود. نرخ برابری درهم به دلار 33 هزار و 203 تومان بدست آمد. این قیمت در مقایسه با قیمت نقدی در حدود 450 تومان فاصله را نشان می دهد.

عملکرد بد طلا در بازار جهانی

در بازار جهانی قیمت اونس طلا عملکرد بدی از خود ثبت کرد. فلز زرد رنگ‌جهانی در روزهای پایانی هفته بیش از ۲۵ دلار کاهش یافت و بر روی ۱۶۴۲ دلار قرار گرفت. قیمت اونس طلا امروز در محدوده 1645 دلار به فروش رسید.
قیمت طلا ریزش کرد

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار ظهر امروز 17 هزار و 800 تومان ریزش کرد و بت 1 مییون و 344 هزار و 100 تومان به فروش رسید.
سکه دنده معکوس زد

به نظر می رسد نوسان محدود دلار موجب شده قیمت سکه هم سوخت کافی برای صعود نداشته باشد. از سوی دیگر ریزش قیمت اونس طلا توان معامله گران افزایشی را کاهش داده است.قیمت سکه امروز از کانال 15 میلیون تومان به کانال 14 میلیون تومان دنده معکوس زد.سکه امامی در بازار امروز با 14 میلیون و 965 هزار تومان به فروش رسید.این قیمت در مقایسه با ۲ روز پیش 77هزار تومان ارزان تر بود.

اقتصادنیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبایی زن داعشی سریال پایتخت در واقعیت ! / الیزابت کیست ؟! + عکس ها و بیوگرافی