اعلام آن‌لاین نرخ خرید و فروش ارز


اعلام آن‌لاین نرخ خرید و فروش ارز

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مصطفی قمری‌وفا؛ سخنگوی بانک مرکزی اعلام کرد: در کمتر از 2 هفته، 137 صرافی فعال در بازار اسکناس در تهران و شهرهای مختلف به درگاه اعلام برخط نرخ توافقی خرید و فروش ارز در پایگاه اینترنتی بازار متشکل ارزی...

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مصطفی قمری‌وفا؛ سخنگوی بانک مرکزی اعلام کرد: در کمتر از 2 هفته، 137 صرافی فعال در بازار اسکناس در تهران و شهرهای مختلف به درگاه اعلام برخط نرخ توافقی خرید و فروش ارز در پایگاه اینترنتی بازار متشکل ارزی (www.ice.ir) پیوستند.

او تأکید کرد: تعمیق بازار توافقی ارز و شفاف‌سازی معاملات در این بازار، در دستور کار جدی بانک مرکزی است.

پیش از این بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به کلیه صرافی‌های دارای مجوز فعالیت از این بانک اعلام کرده بود که در راستای شفافیت و ساختارمند شدن اعلام نرخ خرید و فروش ارز توسط شبکه صرافی‌های کشور، رقابتی کردن نرخ‌ها و همچنین با هدف تسهیل دسترسی و مقایسه نرخ‌ها برای هموطنان و متقاضیان ارز از یازدهم مهر نرخ‌های خرید و فروش ارز خود را علاوه بر درج در تابلوی صرافی، در درگاه یکپارچه اعلام نرخ ارز که حساب کاربری آن توسط بازار متشکل ارز ایران در اختیار صرافی‌ها قرار می‌گیرد، درج کنند.

فهرست نرخ‌های اعلامی به‌همراه سایر اطلاعات صرافی‌ها از جمله آدرس و شماره تماس در وبگاه رسمی بازار متشکل ارز ایران ارائه خواهد شد.

لازم به ذکر است، شرکت‌های صرافی موظفند نرخ‌های خرید و فروش خود را در تابلوی صرافی و درگاه فوق به‌صورت یکسان ثبت کنند.
این نرخ‌ها قابلیت حذف یا ویرایش لحظه‌ای دارد و تا زمانی که صرافی اقدام به تغییر آن‌ها نکند در درگاه مذکور و همچنین وبگاه بازار متشکل ارز ایران بدون تغییر باقی خواهند ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا