احتمال افزایش 30درصدی مستمری مددجویان در 6 ماه دوم سال 1401


احتمال افزایش 30درصدی مستمری مددجویان در 6 ماه دوم سال 1401

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، سید مرتضی بختیاری در ارتباط با لایحه 2فوریتی متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری و مستمری‌بگیران دستگاه‌های حمایتی اظهار کرد: ما با کارشناسان دو مجموعه حمایتی بهزیستی و کمیته...

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، سید مرتضی بختیاری در ارتباط با لایحه 2فوریتی متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری و مستمری‌بگیران دستگاه‌های حمایتی اظهار کرد: ما با کارشناسان دو مجموعه حمایتی بهزیستی و کمیته امداد جلسه برگزار کرده‌ایم و پیشنهادمان را ارائه کرده‌ایم.

وی در خصوص میزان پیشنهادی دو مجموعه بهزیستی و کمیته امداد جهت افزایش مستمری مددجویان گفت: حداقل پیشنهاد ما 30 درصد است و قطعاً هر چقدر مستمری مددجویان افزایش پیدا کند به‌نفع مددجویان دو دستگاه حمایتی خواهد بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی، در پاسخ به این سؤال که در صورت افزایش مستمری مددجویان آیا مابه‌التفاوت ماه‌های گذشته از سال به حساب آنها واریز خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: این موضوع به مصوبه برمی‌گردد و بر اساس آن عمل می‌شود ولی به‌طورکلی پیشنهاد ما افزایش 30درصدی است و پیش‌بینی این است که این میزان محقق شود و دولت و مجلس با آن موافق هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان