راه‌اندازی واحدهای بانکداری دیجیتال جدید در هند


راه‌اندازی واحدهای بانکداری دیجیتال جدید در هند

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، نارندرا مودی، به مناسبت راه‌اندازی این شکل جدید از مراکز بانکی در 75 منطقه هند گفت: «افرادی که در شهرهای کوچک و روستاها زندگی می‌کنند، مزایایی مانند انتقال پول خواهند داشت». وی گفت: واحدهای...

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، نارندرا مودی، به مناسبت راه‌اندازی این شکل جدید از مراکز بانکی در 75 منطقه هند گفت: «افرادی که در شهرهای کوچک و روستاها زندگی می‌کنند، مزایایی مانند انتقال پول خواهند داشت».

وی گفت: واحدهای بانکداری دیجیتال گام بزرگ دیگری در جهت دسترسی بیشتر به خدمات بانکی برای شهروندان است.

بر اساس بیانیه دولت این واحدها به شهروندان هندی در استفاده از تسهیلات بانکی اولیه مانند افتتاح حساب بانکی، درخواست وام، انتقال وجه و پرداخت مالیات به صورت آنلاین کمک خواهند کرد.

آی‌سی‌آی‌سی‌آی بانک (ICICI) و اچ‌دی‌اف‌سی بانک (HDFC)، دو تا از بزرگترین وام‌دهندگان بخش خصوصی هند، بر اساس بیانیه‌های جداگانه از راه‌اندازی چهار واحد بانکداری دیجیتال در شهرهای کوچکتر هند خبر دادند.

در حالی که آی‌سی‌آی‌سی‌آی بانک واحدهای بانکداری دیجیتال را در دهرادون، کارور، کوهیما و پودوچری راه‌اندازی کرده است، اچ‌دی‌اف‌سی بانک این واحدها را در هاریدوار، چندیگر، فریدآباد و پارگاناس جنوبی 24 افتتاح می‌کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی