‌جمع‌آوری مدارس کانکسی آغاز شد/ شناسایی 200 مدرسه خشکه‌چین در کشور


‌جمع‌آوری مدارس کانکسی آغاز شد/ شناسایی 200 مدرسه خشکه‌چین در کشور

رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس از شناسایی یک هزار مدرسه کانکسی مستقل در کشور خبر داد و گفت: ‌جمع‌آوری مدارس کانکسی آغاز شد.

مهرالله رخشانی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت با اشاره مدارس کانکسی کشور اظهار داشت: بیش از یک هزار مدرسه کانکسی مستقل در کشور وجود دارد که در حال جمع‌آوری این مدارس در قالب طرح شهید پناهی هستیم.

وی افزود: حدود 470 میلیارد تومان اعتبار برای جمع‌آوری مدارس کانکسی مستقل بین استان‌ها توزیع‌شده که از این مقدار 35 میلیارد تومان سهم استان لرستان است.

رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه بیشتر مدارس کانکسی در استان‌‌هایی مانند سیستان و بلوچستان است، عنوان کرد: جمع‌آوری مدارس کانکسی زیر 50 دانش‌آموز تا پایان امسال و مدارس کانکسی بالای 50 دانش‌آموز تا اول مهر 1402 جمع‌آوری می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت مدارس سنگی بیان کرد: 200 مدرسه خشکه‌چین در کشور وجود دارد‌ که پرونده جمع‌آوری این مدارس نیز باید تا مهر 1402 بسته شود.

رخشانی‌مهر وضعیت‌ سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی کشور را خوب توصیف کرد و‌ با اشاره به اینکه‌ تعداد مدارسی دارای بخاری نفتی حدود دو درصد است، گفت: بخاری نفتی در همه مدارس کشور به‌جز مدارسی که به زیرساخت‌ برق و گاز مجهز نشده جمع‌آوری شده‌‌ است.

انتهای پیام/.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی