توضیح مهم گرشاسبی درباره احضار وریا


توضیح مهم گرشاسبی درباره احضار وریا

مدیرعامل باشگاه فولاد در مصاحبه با ایلنا توضیح مهمی درباره شایعات این روزها ارائه کرد.

به گزارش ورزش سه، روز گذشته شایعاتی در خصوص حضور افراد در هتل محل اقامت اعضای تیم فولاد در شب قبل از بازی با پیکان مطرح شد و برخی از رسانه‌های فارسی زبان مدعی شدند، این نیروها با هماهنگی حمیدرضا گرشاسبی و برای احضار وریا غفوری وارد اردوی فولاد شده بودند.

حمیدرضا گرشاسبی امروز در گفت‌وگویی درباره این خبر توضیح داد: وریا در لیست سرمربی بود و خودش و خانواده‌اش می‌دانند که من به چه شکل از او حمایت کردم تا به تیم پیوست و این مسائل کذب محض است. برخی مسائل به باشگاه و بحث ورزش مرتبط هستند و برخی مسائل امنیتی هم خارج از حیطه وظایف باشگاه است؛ بنابراین اینکه با هماهنگی من آمده‌اند دروغ است و اگر کسی نامه یا احضاریه‌ای داشته باشد، مستقیم سراغ آن فرد می‌رود.

او ادامه داد: با هماهنگی یعنی چه؟ من که خودم این بازیکن را آوردم. ضمنا من نه تنها با وریا، بلکه با هیچکدام از بچه‌های تیم درباره مسائل سیاسی صحبتی نمی‌کنم.

سپس از گرشاسبی در خصوص گلایه جواد نکونام از باشگاه فولاد به دلیل عدم پیگیری مسائل مربوط به داوری سوال شد که او در پاسخ گفت: ما صحبت کردیم و گفت اعصابم خراب بود. ما چطور پیگیری نمی‌کنیم؟ مثلا من بگویم بازیکن حریف چرا می‌خوابی؟ هر زمان ایشان گفته یک داور شبهه دارد و قبلا برای ما خوب سوت نزده، پیگیر شدیم و تمام نامه‌ها نیز موجود است؛ خودش هم پیگیر است و ما با هم هماهنگ هستیم. هیچ دلخوری نداریم و روزهای قبل هم با هم بودیم و خانه ما بود.

مدیرعامل فولاد در واکنش به عدم رضایت نکونام از جایگاه این تیم در جدول عنوان کرد: آقای نکونام حق دارد چون ما می‌توانستیم به راحتی صدر جدول باشیم؛ ما اگر سه امتیاز بازی با ملوان را هم می‌گرفتیم، الان سوم جدول بودیم. تیم جایگاه خوبی دارد اما حق ما بالاتر از اینهاست و انشاالله تیم در هفته‌های آینده به هماهنگی بهتری هم می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر