سازمان اوقاف میزبان چهل و هفتمین جلسه کارگروه فرهنگی، قرآنی اعتاب مقدس


 سازمان اوقاف میزبان چهل و هفتمین جلسه کارگروه فرهنگی، قرآنی اعتاب مقدس

حجت الاسلام موسوی متقی با بیان اینکه امروز در سازمان اوقاف میزبان چهل و هفتمین جلسه کارگروه فرهنگی، قرآنی اعتاب مقدس بودیم، گفت: در این جلسه درخصوص برگزاری مراسم برای تکریم شهدای مدافع امنیت ایران اسلامی در آستان‌های مقدس، بقاع متبرع بحث شد.

خبرگزاری شبستان،گروه قرآن و معارف، جلسه کارگروه فرهنگی، قرآنی اعتاب مقدس داخل کشور امروز (دوشنبه 25 مهر) به میزبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در ساختمان شهید سلیمانی این سازمان برگزار شد.

براساس این گزارش، در این جلسه نمایندگانی از سازمان اوقاف و امور خیریه، آستان قدس رضوی، آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، مسجد مقدس جمکران و سازمان حج و زیارت حضور داشتند.

حجت‌الاسلام سیدمحمدکاظم موسوی متقی مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه در حاشیه این جلسه اظهار کرد: کارگروه فرهنگی، قرآنی اعتاب مقدس داخل کشور ذیل جلسات اعتاب مقدس اسلامی که سال 1395 آغاز به کار کرده، تشکیل شده است و یکی از هفت کارگروه این جلسات است.

وی با بیان اینکه کارگروه فرهنگی، قرآنی اعتاب مقدس داخل کشور منظم‌ترین و باتداوم‎‌ترین کارگروه از بین هفت کارگروه جلسات اعتاب مقدس اسلامی است، تاکید کرد: امروز در سازمان اوقاف و امور خیریه میزبان چهل و هفتمین جلسه این کارگروه بودیم.

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه در این جلسه درخصوص برگزاری مراسم برای تکریم شهدای مدافع امنیت ایران اسلامی در آستان‌های مقدس، بقاع متبرکه و امامزادگان برنامه‌ریزی و بحث و تبادل نظر شد، تصریح کرد: در این جلسه درباره اجرای مرحله دوم طرح «من قرآن را دوست دارم» که در خصوص ترجمه و مفاهیم است و فعالیت‌های کودکان و نوجوانان در آستان‌های مقدس، امامزادگان و بقاع متبرکه داخل کشور صحبت شد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...