نسخه جدید خودرو چانگان Auchan Z6 معرفی شد، قیمت 550 میلیون تومان در چین


نسخه جدید خودرو چانگان Auchan Z6 معرفی شد، قیمت 550 میلیون تومان در چین

در 14 اکتبر، خودرو چانگان Auchan Z6 از سری Blue Whale 15T Smart Collar City با قیمت راهنمای 119900 یوان (550 میلیون تومان) به طور رسمی عرضه شد....

در 14 اکتبر، خودرو چانگان Auchan Z6 از سری Blue Whale 15T Smart Collar City با قیمت راهنمای 119900 یوان (550 میلیون تومان) به طور رسمی عرضه شد. مدل جدید کراس اوور چانگان Auchan Z6 به تجهیزات جدید از جمله هشدار باز شدن درب مجهز شده است که ایمنی رانندگی را بیشتر بهبود می‌بخشد.

ظاهر خودروی جدید مانند مدل فعلی در حال فروش استو تغییری در آن ایجاد نشده است. طراحی بسیار پویا با نمای جلوی اغراق‌آمیز و جلوپنجره بدون حاشیه در آن بکار برده شده است که حس کاملی از فناوری را نشان می‌دهد. شکل بدنه عناصر یک SUV کوپه را در خود جای داده است و از طراحی تیز در بخش استفاده می‌کند.

در فضای داخلی، چانگان Auchan Z6 سری Blue Whale 15T Smart Collar City از یک متریال پارچه مانند جدید با رنگ تیره و تزئینات کروم نقره ای روشن دیزاین شده است که فضای بهتری را ایجاد می‌کند. داخلی کراس‌اوور چانگان Auchan Z6 به یک صفحه نمایش کنترل مرکزی 12.3 اینچی، صفحه نمایش پشت آمپر ال سی دی 10.3 اینچی بیرون زده و در یک صفحه نمایش کوچکتر هوشمند 9.2 اینچی برای نمایش اطلاعات اضافه، در مجموع سه صفحه نمایش مجهز شده است، که حس خوبی از فناوری را به ارمغان می‌آورد.

نسخه جدید خودرو چانگان Auchan Z6 معرفی شد، قیمت 550 میلیون تومان در چینخودروی جدید چانگان Auchan Z6 از سری Blue Whale 15T Smart Collar City

خودروی جدید چانگان Auchan Z6 از سری Blue Whale 15T Smart Collar City همچنین به آپشن‌های کمکی خودکار مجهز است، سیستم‌های RCTA (هشدار جانبی معکوس)، LCA (دستیار تغییر خط)، BSD (رادار نقطه کور)، RCW (هشدار برخورد از عقب) و SEW (هشدار باز شدن درب) به بیشترشدن ایمنی در حین رانندگی شهری کمک می‌کنند.

از نظر قوای فنی و پیشرانه، خودروی جدید چانگان Auchan Z6 از سری Blue Whale 15T Smart Collar City مجهز به نسل جدید موتور تزریق مستقیم فشار قوی NE15T نهنگ آبی است و یک گیربکس 7 سرعته مرطوب دوکلاچه با تکنولوژِی نهنگ آبی، حداکثر توان اسمی 185 اسب بخاری (138 کیلووات) و حداکثر گشتاور 300 نیوتن را به چرخ منتقل می‌کند.

نسخه جدید خودرو چانگان Auchan Z6 معرفی شد، قیمت 550 میلیون تومان در چینفضای داخلی چانگان Auchan Z6 از سری Blue Whale 15T Smart Collar City

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!