پرداخت تسهیلات فرزند آوری توسط بانک ملی از 55 هزار فقره عبور کرد


پرداخت تسهیلات فرزند آوری توسط بانک ملی از 55 هزار فقره عبور کرد

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، شعب این بانک در سراسر کشور طی شش ماه در راستای اجرای "قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" در مجموع به مبلغ 22 هزار و 972 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت کرده است. بر...

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، شعب این بانک در سراسر کشور طی شش ماه در راستای اجرای "قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" در مجموع به مبلغ 22 هزار و 972 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت کرده است.

بر همین اساس، شعب بانک ملی ایران با احتساب تعداد فقره تسهیلات اعطایی به طور متوسط 307 فقره وام قرض‌الحسنه فرزندآوری در هر روز طی این مدت پرداخت کرده است.

گفتنی است، والدین فرزندان متولد فروردین ماه ١٤۰۰ به بعد حداکثر تا دوسال پس از تاریخ تولد آنها می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی ve.cbi.ir و ثبت‌نام در سامانه بانک مرکزی برای دریافت این وام اقدام کنند.

وام قرض‌الحسنه فرزندآوری با نرخ حداکثر کارمزد ٤ درصد به صورت سالیانه صرفاً برای فرزندان متولد شده در داخل ایران و تنها یکبار به ازای هر فرزند بدون الزام به سپرده‌گذاری پرداخت می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟