اختصاص 10 میلیارد تومان برای زوجین روستایی دهه 60 لرستان


اختصاص 10 میلیارد تومان برای زوجین روستایی دهه 60 لرستان

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، فریبا ولی‌پوری عالم اظهار کرد: سه مورد از مصوبات سفر هیات دولت به لرستان مربوط به سازمان جهاد کشاورزی بود. وی افزود: در مجموع برای سه مورد فوق، پرداخت 50 میلیارد تومان به بانوان روستایی در راستای...

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، فریبا ولی‌پوری عالم اظهار کرد: سه مورد از مصوبات سفر هیات دولت به لرستان مربوط به سازمان جهاد کشاورزی بود.

وی افزود: در مجموع برای سه مورد فوق، پرداخت 50 میلیارد تومان به بانوان روستایی در راستای ایجاد اشتغال، کارآفرینی و صندوق خرد زنان روستایی بوده است.

مدیرکل اموربانوان استانداری لرستان گفت: با ارتباطاتی که با سازمان جهاد کشاورزی استان داشتیم طرح توجیهی برای 50 میلیارد تومان فوق تهیه شده است.

ولی پوری عالم اضافه کرد: افراد مشمول این طرح شناسایی و کارگاه‌ها و مراکز اشتغال آن نیز مشخص شدند و منتظریم از سوی وزارت جهاد کشاورزی سامانه‌ای را به ما معرفی کنند که جهاد کشاورزی استان بتواند بانوان مشمول این طرح را برای اخذ تسهیلات فوق با سود چهار درصد معرفی کند.

وی از اختصاص 10 میلیارد تومان برای زوجین روستایی دهه 60 خبر داد و گفت: افرادی که نیمه دوم سال (مهرماه تا اسفندماه) 1400 ازدواج کردند و سند ازدواجشان ثبت شده باشد به هر نفر مبلغ 100 میلیون تومان در قالب وام چهار درصد داده می‌شود.

مدیرکل اموربانوان استانداری لرستان بیان کرد: تاکنون 32 نفر ثبت‌نامی برای این وام داشتیم که در مرحله پرداخت و یا پرداخت شده است و مابقی آن که 6.8 میلیارد تومان از این اعتبار جذب نشده است.

ولی پوری عالم عنوان کرد: با توجه به اینکه سامانه مرکزی دست دفتر ریاست جمهوری است و در اسفندماه سامانه بسته شد مکاتباتی را انجام دادیم که با نظر استاندار لرستان مجددا سامانه‌ای را ایجاد کنیم و بتوانیم سایر این اعتبار را جذب کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج