دشمن با ایجاد آشوب می‌خواهد ما را از قله‌های پیشرفت دور کند


دشمن با ایجاد آشوب می‌خواهد ما را از قله‌های پیشرفت دور کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دشمن با ایجاد فتنه و آشوب گری در کشور ما می‌خواهد کاری کند که ایران از رسیدن به قله‌های پیشرفت باز بماند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نوش آبادی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: ملت ایران در پیک تاریخی است و در این شرایط شناخت کافی از نقشه راه بسیار مهم است. آمریکا و رژیم صهیونیستی از خبیث‌ترین دشمنان ایران به شمار می‌روند و سعی در ایجاد فتنه و آشوب گری در کشور ما دارند تا ملت ایران را از رسیدن به قله‌های پیشرفت باز دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بدخواهان نظام با شارلاتان خواهی می‌خواهند مردم ما را در مقابل هم قرار دهند. دشمنان ما با حمایت‌های مالی کلان از بنگاه‌های خبری دروغ پرداز به دنبال کاهش حس وفاداری مردم نسبت به کشور، بی اعتمادی به حاکمیت، سست کردن همبستگی ملی ما هستند که این کارهای آنان از مصادیق جنگ شناختی است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: در این شرایط شناخت اهداف دشمن و پای بندی به منافع ملی بسیار اهمیت دارد. علاوه بر این اقدامات مسئولان باید خردمندانه و مدبرانه باشد و قطعاً ملت ایران از این پیچ تاریخی هم عبور خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل